I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

störmoment på bio

Övrigt - Blandat

   

2006-04-10 11:26

störmoment på bio

igår var jag och min flickvän på bio.
såg ut att bli en trevlig biopublik tills raden bakom oss med tre soffor fylldes med några ungar i 14-årsåldern ungefär.
de dominerade ljudnivån från att de kom in i salen, jag vände mig om, spände ögonen i en av de värsta, sa vänligt "ni är tysta när filmen börjar sen va?"
jag fick ett "jadå" till svar.

i helvete heller... det kastades godis, det fnissades hela jävla tiden, VARENDA liten replik som sades i filmen kommenterades, man kände att vissa av dem hade ett ständigt behov av att göra sig rolig osv.
jag höll på att explodera, visste att mina ord antagligen inte skulle tas på allvar om jag sa till.
när jag var på väg att resa mig för att hämta någon som kunde slänga ut någon så sa min flicka till högt och ljudligt så att hela salongen hörde "ok, antingen är ni tysta eller så hämtar vi någon"
inte förrens DÅ så höll de käften...

det är fan inte konstigt att man dissar bio för att ladda ner själv och se hemma... vad hände med bio-vakter?
när jag var mindre stod det alltid någon vid dörren eller iaf. tittade in i salongen då och då, en som inte behövde säga så mkt men ingav respekt och auktoritet så att det var tyst.

säkert fler som varit med om liknande. dela med er av berättelser då ni läxar upp omogna idioter som inte har hjärnkapacitet nog att sköta sig. :D

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.