I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Drömtråden pt. typ 60

Övrigt - Blandat

   

2006-04-09 18:32

Drömtråden pt. typ 60

Vet att det har funnits många drömtrådar men de är alltid lika roliga. Här kan man alltså beskriva sina twisted dreams och dela med sig och analysera lite vare sig man är sjuk i huvet eller inte.

- Har du haft någon skitläskig dröm?
- Har du haft någon underbar dröm?
- Har du haft någon jättekonstig dröm?

Dela med dig..



Komik's dröm 8/10:

Jag var på väg hem till en kompis som jag skulle sova hos. Det visade sig att han bodde i en grotta. Inte en vanlig grotta utan ungefär som en underjordisk grott stad typ. Det var mörkt som fan och helt plötsligt bara stack han. Jag blev kvar där och såg plötsligt någon Leprechaun liknande sak. Istället för att bli rädd så sträckte jag ut min hand och sa "Viktor" och den svarade Katla/Kajsa eller nåt. Så blev vi polare.. Sen var vi i någon slumstad typ och jag bekantade mig med en ung crackwhore som bara hade t-shirt på sig. Vi drog alla hem till min plastbror och jag följde med crackwhoren in på badrummet. Jag bad henne suga av mig och hon skuttade upp och satte sig och sprutade bajs i handfatet. Jag slog skiten ur henne och kastade ut henne medan plastbrorsan såg på och undrade vafan som försegick. Så fick jag torka bort allt bajs..

OKEJ?

I'm Superman! King fucking Kong! I can pick you up and throw you a million miles. I'm number one. Number fucking one. I'm number one. Number fucking one. Number one! Number one! Number one!