Kändast på whoa?
Vem är kändast på whoa? Är det fraodi? är det locally?
Skulle vilja påstå att det är Emil_Brikha.
CAMPIONI!
alltså, menar du mest känd bland folk på whoa, eller mest känd IRL ?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
internationellt sett är det ju lätt QDIII, på hemmaplan förmodligen KenBB
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"
socker-conny fört att jag ställer en enkel fråga? IRL- in real life.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Kan inte tänka mig någon större än QD3 på Whoa.
Quincy Jones son, uppväxt i farsa, stockholm och har proddat b.la Tupac, Ice Cube och mack 10
Producent
2005-12-28 21:14
han gjorde väll beef filmerna också?
http://www.soundcloud.com/gyllander
vem e fraodi o locally
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det där beror ju helt på i vilket forum man hänger i.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
L-Bian: du vet 2 live and die in L.A.? hans beat och ja han har gjort beeffilmerna
daviden e kändast på whoa, å ingen vet hur han ser ut :P
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
Saxat från QD3's press: DISCOGRAPHY Artist (Label) Song Title Album Title Comments TUPAC (Deathrow) To Live & Die In L.A. Makaveli 7-Day theory Single/5Xplatinum To Live & Die In L.A. 2Pac Greatest Hits 9XPlatinum LP Hell Razor R U Still Down 4X Platinum LP Heaven Ain’t Hard To Find All Eyez On Me 9X Platinum LP Lost Souls Gang Related ST Single Friends Too Gangsta For Radio Thug Nature Too Gangsta For Radio Single TUPAC (Amaru/Deathrow/Interscope) F*** Friends Until The End of Time 3X Platinum CD N***** Nature Mo Until The End of Time 3X Platinum CD Remix w.Lil U Don’t Have 2 Worry Until The End of Time 3X Platinum CD TUPAC (Amaru/Interscope) Starry Night The Rose That Grew From Concrete TUPAC/OUTLAWZ (Amaru/Interscope) Letter To The President Still I Rise 2XPlatinum LP Teardrops & Closed Caskets Still I Rise 2XPlatinum LP WESTSIDE CONNECTION-Featuring Ice Cube, Mack 10 & W.C. (Priority) King Of The Hill Bow Down Platinum LP Westward Ho Bow Down Platinum LP LL COOL J (Def Jam) Back Seat Of My Jeep 14 Shots To The Dome Single/Gold LP Buckin’ Um Down 14 Shots To The Dome Gold LP Sole Survivor 14 Shots To The Dome Gold LP Mack10 (Cash Money) Respect (Xzibit & Scarface)Bang or Ball ICE CUBE (Priority) Bop Gun Lethal Injection Gold Single/Plat LP You Know How We Do It Lethal Injection Gold Single/Plat LP Make It Ruff, Make It Smooth Lethal Injection Platinum LP Ghetto Bird Lethal Injection Platinum LP Once Upon A Time In The Projects II War & Peace Platinum LP TOO $HORT (Jive) Just Another Day Get In Where You Fit In Gold LP LOUCHIE LOU & MICHIE ONE (China Records) Good Sweet Lovin’ II B Free Gold LP Passion II B Free Gold LP Free II B Free Gold LP LOUCHIE LOU & MICHIE ONE (Lakeshore/Paramount) Dangerous Seven Years of Plenty 2001 Release All Around The World Seven Years of Plenty 2001 Release Outcast Seven Years of Plenty 2001 Release Body Rock Seven Years of Plenty 2001 Release YO YO (East/West) IBW’n With My Crew’n You Better Ask Somebody Single Girls Gotta Gun You Better Ask Somebody You Better Ask Somebody You Better Ask Somebody 20 Sack You Better Ask Somebody Mackstress You Better Ask Somebody MONICA (Arista) Don’t Take It Personal Miss Thang 2XPlatinum Single/Plat LP (Samples L.L. Cool J’s “Back Seat Of My Jeep”) FILM SOUNDTRACKS AND FILMSCORING Thug Angel – Tupac Shakur Feature length Documentary (Image Entertainment) Composed score for film starring Tupac Shakur, Notorious B.I.G.,Treach, Shock G, Snoop Dogg, Quincy Jones, Rashida Jones, & others. BEEF Composed score for film starring 50 Cent, DMX, Tupac, BIG, Jay Z, Nas, Dr. Dre, Snoop, & Others. BEEF II Composed score for film starring D12, Eminem, Royce Da’ 5’9, Ice Cube, and more. THICKER THAN WATER (Priority) Composed score for feature film, starring Mac 10, Big Pun, Bones, Thugs & Harmony, Fat Joe, MC Eight, CJ Mack, Ice Cube, W.C. and others. As well as below song on soundtrack. POOTIE TANG Composed score for film starring Chris Rock, Wanda Sykes and Missy Elliot. GANG RELATED Soundtrack (Deathrow) Questions Tech N9ne 2XPlatinum LP Lost Souls (Theme Song) Tupac Single/2XPlatinum LP Free ‘Em All J-Flexx 2X Platinum LP MENACE II SOCIETY (New Line) Scored critically acclaimed box office hit and below song on soundtrack. Guerrillas Ain’t Gangstas Ice Cube & Lynch Mob Platinum LP JASON’S LYRIC Soundtrack (Mercury) Love Is The Key LSD Platinum LP Song featured on soundtrack and in film PANTHERS Soundtrack (Mercury) The World Is A Ghetto Da Lench Mob Gold LP
soundcloud.com/brormusk/sets
QDIII(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
One Love!
ofan så han växte upp i Farsta, konstigt det där att alla tunga hiphopsnubbar har växt upp i bydgen.
HMOR
Misery_chick Räknar han upp fraodi och locally som exempel så menar han ju självklart bland folk på whoa, och inte kändisar i verkliga livet! Så sluta hypa QDIII, för han är inte kändast bland whoa folk! Sen vet jag inte om han är mest känd på whoa i Sverige heller, då t.ex Ken är mer känd i Sverige än nån QD3?
CAMPIONI!
Tror fan det e mayornas, han är så gott som allas vän:)
hur kan QD3 va kändast när ingen här vet vem han e ???
vi är överallt!
för att man med kändast kanske inte tror att man menar kändast på just whoa, utan över hela världen, kanske?
norman bates behemot bubba fett alfred bello arthur's detour azazello
Tråden gäller folk som är kända på whoa. Sluta hype'a folk som är kända utanför, alla vet ändå att bingo rimér (the rockstar) har whoa. Så kategorin kändast utanför whoa är inget att tävla om..
jag gillar små russinkukar
Moderator
2005-12-29 02:38
Haha har Bingo whoa? Coolt. Men min röst läggs på Emil_Brikha, mest för att alla av någon anledning hatar honom. Men även för att jag tycker om honom.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
QD3 är kändast. sen så har faktiskt soul supreme ett namn i USA också...
http://www.kalvinhiphop.com
Silow? Petter ju
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
femtiosju iaf om man ser till det kungliga inom Sverige kanske va dumt att säga? äsh
wot.
måste nog vara ice och fire! från det här är våran värld 2
Auro måste det va :)
http://www.youtube.com/watch?v=81y55k27dkU
mest kända, ursäkta, men jag kan inte stödja misshandel, inte ens av språk, hehe, annars bryr jag mig inte om trådens innehåll.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
jag tror nog arjan är kändast på whoa
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
jag tror stuck och howser
(”)_(”)_.-””-., ´ . . ´; -._, ´)_ "jag kommer fucka ur din tråd om du ska vara ( o_, )´ __)´-._) respektlös" /Amar F18
utomjordisk hund
thundercooperfuckinbird
Beror på hur man menar med kändast.. Om det är kändaste personen utanför whoa i samhället som har whoa eller om det är en person som gjort sig mest hört på whoas forum typ..
Hur kan man var hiphopintresserad i Sverige och inte veta vem QD3 är!?
jag trodde jag var kändast
Hörstedt P20 Quincy D Jones III syftar du på va?
Hörstedt : Det var precis vad jag tänkte skriva!
http://www.innuce.nu
Producent
2006-07-26 12:52
vet man inte vem QDIII är o man lyssnar på hiphop borde man fan dra nått gammal över skallen o stänga in sig resten av sitt liv....
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
ja vem fan bryr sig om quincy jones när vi snackar om folk som är kända i whoa och inte utanför.. jag säger emilbrikha eb****k gänget rap queen mabande davelito (lol) coh allas vän mayornas/ilandcrew
www.gbg031.se
QDIII är fan med i eftertexterna till Fresh Prince in Bel Air också
ingen på whoa kommer nånsin komma i närheten av det. respekt
Producent
2006-07-26 13:06
finns väl ingen känd på whoa...bara såna utan liv o såna som ser upp till dom utan liv...så jag kan förstår er...
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Fumez Vilken tur jag inte lyssnar på hiphop då :) Jag är jävligt känd B-D Ehm.. haffad rap queen? Var det inte hon som blev bannad för evigheter sen? :P
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
Producent
2006-07-26 13:10
fast iofs så var man ju en halv kändis förr på whoa =) nu e man bara en fördetting =) _Mackan_Breaker_ P18: vilken otur =)
vet inte om det kommit upp men på whoa måste det väll va den som har mest kontakter.....fast det är nog en usel hypotes:D
Vad faan skrev jag nu?!
har alla glömt davelito förutom haffad?
Tråd dödadar!
QDIII var ju med i Stockholmsnatt också, så han e en moviestar med :P
mabande äger väl lätt hela whoa. =)