I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

jag dör om jag inte får ha sex snart

Övrigt - Blandat

   

2005-10-20 01:25

jag dör om jag inte får ha sex snart


det här måste nog vara dagens värsta i-landsproblem eller något, men jag tror att jag dör om jag inte får ha sex snart. Inte för att det var flera år sedan eller så, det var snarare två veckor sedan, men jag har en pojkvän och allt så man tycker ju att det borde bli oftare...

för att precisera problemet mer: min pojkvän är uppväxt i en katolsk miljö och har av någon konstig anledning (trots alla könsord de använder och alla obscena sätt de skojar på) växt upp med känslan av att sex är inte bara något man borde vänta med tills efter man gifter sig utan även något ganska fult... och ända tills han träffade mig så väntade han med att ha sex, trots att han bodde ihop med sitt ex i två år och har haft en del andra flickvänner.

Nu är problemet såhär att trots att han då faktiskt har haft sex nu så tycker han att det är lite fult vilket resulterar i att vi har sex otroligt sällan... jag däremot älskar att ha sex och vill helst ha sex varje dag, kanske till och med några stycken gånger vissa dagar. Detta har resulterat i att mina hormoner kokar över ... jag satt helt överkåt på en föreläsning häromdagen, föreläsaren var en ca 40årig man med fläckig, urtvättad skjorta, alltså inte direkt någon man förknippar med en riktig sexsymbol =) sitter resterande tid på eftermiddagarna och dagdrömmer om fotbollsspelaren Raul eller tennisspelaren Nadal =)

jag vet inte vad jag ska göra... jag får förslag från andra personer att de kan tänka sig att "ease my pain", men jag vill inte se mig själv som någon nymfoman som inte klarar av att ha ett monogamt förhållande pga sexet! jag har verkligen aldrig haft detta problemet innan med något av mina ex, de har nästan velat ha sex ännu mer än mig, vilket jag tyckt varit trevligt...

jag vet att detta är ett jävla skitproblem men just nu känns det faktiskt jobbigt, förutom att jag är jävligt frustrerad så känner man sig ju himlans avvisad och massa sånt och det tär på vårat förhållande... 'är det bara jag som är dum ,eller har folk verkligen sånna här problem? kanske jag bara borde skärpa mig?


(nä du, hiphopkultur går för högkonjunktur)
vad är en droppe blod där borta där vår olja läcker?