I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Minns ditt tidigare-liv!

Övrigt - Blandat

   

2005-07-14 03:58

Minns ditt tidigare-liv!

Det säg's att man ska kunna minnas sitt tidigare-liv om man lyssnar på denna ljud-fil och gör som han säger.

http://www4.hemsida.net/kalle/inhale/reg ression.mp3 Högerklicka välj Spara Som.

Detta är vad jag får fram när jag lyssnar på denna ljud-fil:

Jag var född någongång mellan 1916 och 1961.


Jag bodde någonstans nära en sjö/å. Ett rött avlångt hus av trä. Bakom huset fanns det massvis med träd.
Jag bodde väldigt fattigt, hade nästan inget. Jag sov på det hårda golvet, med något skinn över mig. Kläderna jag hade
var skinn liknande kläder.

Jag jobbade som häst sko-makare i något slag's trähus. Jag var kvinna.


Där jag växte upp var huset ganska stort, större än mitt andra hus. Gråaktigt/svartaktigt var färgen på huset. Det fanns något slag's stall där också.

Min Pappa hade lång mustasch och var ganska lång, med grå kavaj liknanade kläder.

Min Mamma hade någon gråaktig kjol på sig. Hon kramade om mig väldigt stort.


Jag frågade henne om det var något hon ville säga till mig, hon svarade akta dig för vattnet något.
Hon kramade om mig ännu en gång, och jag skakade hand med min Pappa. Jag lämnade sedan huset för att träffa dom
jag haft som nära vänner i mitt tidigare-liv.

Jag var i något hus som såg ut som en lokal, med tavlor på väggarna.
Jag träffade 2 kill kompisar där, och många andra blandannat min farfar. Han kollade på mig och pekade "ajabajja!". Jag vet inte riktigt varför.

Sedan far jag iväg till min mest tragiska händelse i mitt tidigare-liv. Jag såg en Ö bakom mig.

Jag var i vattnet i någon slag's båt. Jag fick konstiga känslor av vatten i ansiktet, som om jag hade drunknat där.
Det kändes väldigt läskigt. Sedan far jag iväg till vaken stadiet. Efter detta var jag helt stel i kroppen.

Detta är något jag rekommenderar stort till många av er, eftersom detta kommer få många av er att slappna av rejält
om ni lyssnar och gör som han säger i ljud-filen. Försök att inte somna bara.


Dela gärna upplevelser med varandra.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.