Att vara kär är hemskt!!
Jag hatar när jag blir kär, jag har precis blivit störtkär i en tjej jag nyligen börjat träffa och jag mår fysiskt dåligt utav det. Jag är ärligt! Jag kan inte äta ordentligt, inte sova, jag stammar och har svårt att utala orden korrekt framför henne. Detta låter lite konstigt men samtidigt blir jag orolig över henne, att hon ska råka ut förnånting. Det är panik känslor till och från, Många säger att det är härligt med fjärilar i magen och att sväva på moln,men jag tycker det är hemsk,jag svävar inte några moln utan jag är ständigt orolig. Omedveten kanske jag kommer stötta henne ifrån mig när jag mår såhär och det vill jag absolut inte. Nån som känner igen sig i det?
yes i do.... love sucks. go save yourself while you can man...
låter inge kul det där. jag pallar inte med att få känslor längre för någon, det ger mig ändå aldrig något
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag tror det är ömsesidigt,eller iaf att hon tycker om mig väldigt mycket. Jag borde hoppa av glädje, men jag kan inte. I samma stund jag blir kär i någon, blir jag orolig att personen kommer tas ifrån mig. Vill tilläga att jag inte är en svartsjuk typ
willylumplump: jag förstår precis hur du tänker och känner. jag lider verkligen med dig. kärlek är det hemskaste som kan ske en egentligen. man skapar sig en illusion om att det är det bästa som finns, men egentligen gör det bara en orolig och en massa problem uppstår.
de är en plåga..ja ser ingen glädje i det alls längre
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Man kärar ner sig totalt i någon man går runt och lever med klara förhoppningar, i en total ovisshet. Är ständigt orolig förutom när man är med personen, då känns det som om man har kontroll på läget. Man vill jävligt gärna veta hur det ska sluta, men när det slutar skit vill man ha tillbaka den där förbannade ovissheten, där lever iaf ens hopp. men vet du nu att hon tycker om dig, så play it cool man..
Vad vill du att det ska stå här? Ring: 0730 - 39347037204752752
Elakeric HEHE Det stämmer i pricken
Glöm inte igår. Lev för idag. Be för imorgon.
ja, ibland är det lite jobbigt med kärlek. när man är rädd att förlora någon man älskar... men nästan alltid är det ashärligt! :D
Verkar inte ensam om det här he he, ElakeEric- Precis sådär, jag vet att jag är omtyckt av tjejen, hon är intresserad också. Fast om hon kärat ner sig som mig vet jag fan inte. Jag kan inte berätta det här heller, Hur skulle hon reagera om jag säger att jag är kär och hatar känslan? haha man får väl rida ut stormen och hoppas på det bästa.För jag tänker inte låta min oro komma ivägen
försök inte att tänka på att hon eventuellt ska försvinna utan försök att bara njuta av tiden så länge den varar ?
haha ysch.. sånt här e föör bra tare lungt bara, va trevlig och ROLIG ... :D
ElakeEric P18 där sa du det, så är det exakt för mig, madda.. hatar det
Keep it simple Fondle'em Lobudget steez. Let me know if you want to catch ''Planet of the Apes'', the girl in it looks ill! Gimme a call bro
hmm känner igen mig... det där med orolighet
i hate it and love it
(b)http://www.puertoricosalsacongress.com(/b)
snackar Ni om...det är det tyngsta som finns!
All I wanna give you is a little bit of lovely...
Måste vara tonårsförälskelse , det går över.
Dont drink and drive, take LSD and teleport!
Så länge det är ömsesidigt är det väl underbart? Det är betydligt jobbigare att vara kär och om den kärleken är obesvarad. Det är hemskt.
Japp, kärlek suger..
http://www.subfm.com/
Turist- nej inte precis ha ha ehsank- verkligen, vet inte hur ömsesidigt där är ännu,men att det nog lugnt. hade vart ännu jobbigare annars. Känslan försvinner efter ett tag och som Dita säger,har det gått en tid så känns allt skitbra. Men just i början e det ren ångest Lavouseallez- Verkligen inte! där har du helt fel, handlar inte om avguda någon. svårt att förklara för nån som inte kan relatera.
Skivsamlare
2004-11-06 01:26
No women no cry... vet precis hur det kan va
fair enough..
willylumplump inte läst hela tråden men guuuuud vad gulligt det låter. jag förstår att det är jobbigt men det går över... och jag måste säga att det du känner bara är fööööör gulligt :) finns knappt något finare än när någon verkligen blivit kär.
baeng
det är några personer i den här tråden som beskrivit det på en hel del bra sätt..... "man skapar sig en illusion om att det är det bästa som finns, men egentligen gör det bara en orolig och en massa problem uppstår" "Man kärar ner sig totalt i någon man går runt och lever med klara förhoppningar, i en total ovisshet. Är ständigt orolig förutom när man är med personen, då känns det som om man har kontroll på läget. Man vill jävligt gärna veta hur det ska sluta, men när det slutar skit vill man ha tillbaka den där förbannade ovissheten, där lever iaf ens hopp. " bra skrivet...!
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
kan vara äckligt jävla jobbigt
ARE U READY FI DI ROAD
kärlek är underbart ibland men ibland kan det oxå suga o va asjobbigt
kärlek suger... man blir ju alltid sårad till slut på nåt sätt !
det är sant.. folk snackar om fjärilar osv. jag mår illa av fjärilar. dom flyger runt och flaxar i min mage så att jag vill spy. men det är oftast när jag är nervös..när man är glad och dom kommer för att jag är kär och tittar i hans ögon är det bara trevligt... om dom är i måttliga mängder ofcourse :)
U-G-L-Y u aint got no alibi, u ugly, u ugly. M-A-M-A how u think u got that way, yo mama, yo mama
Omg. Ibland känner jag mig lyckligt lottad för att genom årens lopp ha blivit alltför känslomässigt avtrubbad för att - iaf sådär utan vidare - stömla in i sådana sentimentala draman. Lycka till iaf. Love, G.
"been there,done that" Jag hatade verkligen den känslan. Ibland önskade jag bara att det skulle få sitt stop, med det fick det inte! Den fick min göra s.k misstag helatiden. Själv under min skoltid så bara stötte jag bort henne, undvek hon så mycke jag bara kunde. Det kanske inte var det smartaste draget, men vf. Nå väl, nu har det gått ett halvår innan jag tog studenten, och det sitter väl fortfarande lite kvar. Men så farligt är det inte som det brukade vara, och det är jag ändå glad över, samt något beskymrad över att jag inte gjorde något. men aja..
kärlek suger...tyvärr,d e egentligen bra men samma shit varje gång...tjejen spelar intresserad, man går på det, sen ringer hon inte tillbaka just när man "trillat dit...". Man hajar inget, för allt var ju verkligen chill, hon gav signaler typ...men nänä hon bara "spelade..."! Asså seriöst tjejer, vad hände med ärligheten..? Hellre en tjej man dejtar som kan säga det efter några dejter att det blir nog inget mer än att slingra sig o bara spela smarta...f-k this shit...
More than words...that´s what we do!!
sist jag var kär så blev jag typ stumm. d var sådär något jobbigt..för ja. bilden av mig som person blir ju lite väl trist då.typ.
hydez uttryckte sig mycket bra. Den skiten är piss.
Vad vill du att det ska stå här? Ring: 0730 - 39347037204752752
hydez P25 Yes, det där har nog tjejer varit med om också. Tex. moi för ett tag sen. Det är jätte jätte kul :/
Kärlek...hmm.
Jag har varit kär i en kille sen jag gick i 6:an.
Han har aldrig visat intrese för mig, och dt svider lite.
Ni vet ju säkert hur det känns när personen inte visar intresse tillbaka =/
Asså jag borde nästan smacka dig!