I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Anthony Hamilton

Övrig musik - Soul & RnB

2008-10-17 19:52

Anthony Hamilton

Jag är helt sjukt imponerad. Har Messias äntligen återvänt, denna gången med sången som sitt främsta vapen för att frälsa massorna? Jag är frälst, Anthony Hamilton är _OTROLIG_. Så pass otrolig att jag var tvungen att starta en tråd om det.

Släpper han något nytt snart?

2008-10-17 20:02
Han håller på med en platta nu, vet inte när den släpps, första singeln släpps i början av december. Men han kommer till Berns i januari :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-10-17 20:08
Okej, trevligt! :) Du vet inte om han har någon spelning i Köpenhamn? Ligger närmre geografiskt sett namsayin

2008-10-17 20:12
Ingen aning faktiskt, sorry. Han gästade på 2 spår på Al Greens senaste skiva, rätt nice skiva för övrigt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-10-17 20:44
I'm cool featuring David Banner är väl från nya? Eller..?
"What the fuck?! That ain't no fuckin' name, yo. That ain't that nigga's name. You can't be serious. Barack Obama. Get the fuck outta here." - DMX

2008-10-22 02:32
primateboogaloo F23

har oxå hört att han kommer då, är det bekräftat eller bara ett rykte?
Shuu

2008-10-22 19:07
Det står på Berns hemsida att han kommer i slutet av januari. Sen såg jag en poster på stan om att han skulle komma. Det festliga med den var att det var Van Hunt på bilden och inte Anthony Hamilton.

2008-10-22 23:44
Skivan släpps i USA den 18e november tror jag.

Surt att jag ska till New York om ett par veckor, hade jag väntat en och en halv vecka med att åka så hade jag kunnat se både Maxwell och Anthony! =(

riktigt bitter
olletagesson.blogspot.com
Hiphop is dead - long live Soulmusic

2008-10-30 00:15
ja mannen är otrolig hans nya i'm cool med david banner är så himla skön :D

2008-12-30 18:41
spelningen på berns är inställd :(
 mind over body, spirit over mind

2008-12-31 14:38
Fanns det ens nån spelning från början? Det stod ju inte ens på Berns sida?
"What the fuck?! That ain't no fuckin' name, yo. That ain't that nigga's name. You can't be serious. Barack Obama. Get the fuck outta here." - DMX

2008-12-31 17:35
jo, det stod där under en kort period sen hade dom satt upp posters. men har blivit inställt nu, snackade med en kompis som jobbar på berns.
 mind over body, spirit over mind

2009-01-01 17:53
Piss:(

2009-01-08 16:27
Fan vad segt.... Bara att lyssna på hans nya album och bli förtrollad av hans helt magiska röst - alltid en tröst