I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Songs to make love to?

Övrig musik - Soul & RnB

2008-03-22 00:22

Songs to make love to?

Vet inte om en sån här tråd finns sen innan eller om jag egentligen är i rätt fora, hänvisa mig gärna dit isåfall.
Ska främst då vara R&B såklart, skriv gärna era favoriter.
Här är min, Blackstreet - Deep! :)

..ima shoot down the propaganda stuck in yo brain like the military did to the fourth terrorist plane!

2008-03-22 09:02
allt med Jill Scott
I need femine venoms in the system, in order to function in the rhythm

2008-03-22 13:28
Jagged Edge put a little umph in it (Wahib Remix) http://www.zshare.net/audio/91425868ee111c/

2008-03-22 14:28
barry white!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it.
-Being a rebel aint easy, theres rules to play by.

2008-03-22 17:51
bobby womack.
RATED R!
Sångare

2008-03-22 22:16
Jill Scott & Erykah Badu's musik.

2008-03-31 20:59
Med tanke på vilket as bobby womack verkar ha varit, utifrån allt jag någonsin läst om honom,  så kan man ju inte knulla till hans röst, han blev tillsammans med sam cookes änka några veckor efter begravingen (den unge bobby spelade i sams band), sen var han otrogen mot sams fru, med hennes dotter!! Alla hatar womack och det har smittat av sig på mig.

Kolla in Isley Brothers - between the sheets, hela skivan är fenomenal och ronald är en riktig hedersknyffe (om någon vet nåt annat, säg gärna inget)

2008-03-31 21:04
Marvin Gaye.
I tego arcana dei!

2008-03-31 23:16
marvin gaye - lets get it on
neyo - sexy love kyaal remix
Survival of the fitest only the strong survive.

2008-04-01 17:51
När jag var ungefär 16 och hade haft sex ett par gånger så trodde jag att jag var mästare på allt som fanns när det kom till att knulla. Jag vill minnas att jag spelade in en samling med sängkammarfunk fylld med alster som Bootsy Collins »I'd Rather Be With You«, Isaac Hayes »I Love You That's All« (det är väl den de sitter i badkaret ihop och dricker champagne?), William Bell »I Forgot to be Your Lover« och ett par andra fina låtar som jag kände till främst genom hiphopen som samplingar. Samlingen hade jag döpt till Stone Foxes Brew.

Höjdpunkten på albumet var alltid Leon Haywood med »I Wanna Do Something Freaky To You«. För det brukade matcha ungefär samtidigt som att man kom till de delarna i akten som en föräldrar skulle förskjuta en för om de fick reda på.

Måste vara år sen sist jag hade musik igång i bakgrunden dock. Nu för tiden njuter jag mer av höra min respektives andetag och dylikt.

Sex! What a 'ting dat!
V.N.U. - Vinyl Nerds United - by special request <br> www.mokkamekka.com - lumumba teaches the youth

2008-04-03 00:44
R.Kelly 12 Play, Kanske Floetrys Getting Late, Tlc red light special funkar den med, Håller med Magnolia Jill Scott har en sexy stämma, Jodeci är oxå ett shur shot, SWV alltså 90 tal generellt va ett sexigt årtal mycket smooth music! Kn forsätta med jag lämnar det så här..
 Checka www.myspace.com/menaceswe ADDERA & KOMMENTERA

2008-04-03 00:46
Call Tyrone!!! Call Him Hahah men Miss Badu är mer forplay för mej anyways
 Checka www.myspace.com/menaceswe ADDERA & KOMMENTERA

2008-04-03 09:05

Alltså, Rick James - Make love to me.
Smaka på den.

Jag finner inga svar, det finns inga svar!
Poet

2008-04-03 11:59
Jagged Edge senaste skiva heter ju inget mindre än "Baby Makin' Project", säger väl allt om vad för musik de inriktat sig på! ;)
At the gates of Eternity...

2008-04-08 19:11
Några favoriter:

1. Donell Jones - Do you wanna
2. Joe - Love scene
3. R Kelly - Etcetera
4. 112 - Sweet Love
5. Montell Jordan - i can do that
6. Avant - This is your night
7. Trey Songz - Last time
8. Genuwine - In those jeans
9. Jodeci - freak n you