T-pain - Suicide...
Till at börja med innan ni läser tråden så kanske det underlättar ifall ni lyssnar på dessa låtar: T-pain - Suicide T-Pain - I got it För när jag lyssnade igenom albumet fick jag en jävla chock. T-pain har drabbats av AIDS/HIV. Lyssna och kommentera sen. Kanske bör säga att jag inte hittat någonting om detta i någon tråd när jag sökte. Så därför droppade jag bomben! (RIP) T-pain
Att gå runt o kalla alla för brushan får din mamma att framstå som en hora
shit , synd. born in a pussy died by the pussy. Pussy kills !!
http://marcedwardkhalil.blogspot.com/
Och bara för att han sjunger om det så är det sant?
THE SWEDISH MIXTAPE CARTEL http://www.twitter.com/djcrona http://www.facebook.com/djcrona
Haha mm R.Kelly och Usher had the saaame guuurl! Kan det inte mer vara att han bara vill att man ska använda rubber osv
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
Undrar om han fick HIV av bartendern?
www.plaingold.com
Jag tror att det är Robocop som är pappan.Det märks på rösten!!
The Greatest Story Never Told....
Det är nog fritt att tolka det som man själv vill. Jag tror det stämmer, tyvärr.
Trist att både R Kelly och Usher också kan ha fått HIV nu när de legat med T-Pains fru.
www.plaingold.com
Wow, det hade jag inte en aning om. Vart har du hört det?
varför skulle det vara sant? när man skriver rnb såmåste man itne skriva historier om bitches, han körde la bara en historia om en aids man. men som sagt innan tolka det hur ni vill.
Uppmärksama oss lyssnare om att använda kondis? Men jag tror att en Vän eller släkting till honom som har dött genom hiv nyligen? Kan ju finnas många förklaringar till varför han skrev texterna?
Jag har ingen personlighet
Joe är död också. hörde en låt för flera månader sen som han gjorde med papoose där han sjöng att hans doktor sa att han bara hade 4 veckor kvar att leva så....
MeckGyver
Kanske bör säga att jag inte hittat någonting om detta i någon tråd när jag sökte. Så därför droppade jag bomben! hahaha yes, du va nöjd att du var först också! ännu bättre
MeckGyver
Haha, alltid coolt att komma med en nyhet på whoa, man blir typ jättekänd då:) Nä, men jag tror fortfarande att det är sant.
Ursäkta? Skulle Joe vara död? Backup till det uttalandet, tack...
Okej, nu går jag!
Occupied: Aldrig hört artister sjunga sådant som inte nödvändigtvis hänt dem själva? Hur många storytelling-raplåtar tror du t ex är självupplevda? Jag skulle säga med 99,9 % sannolikhet att T-Pain inte har AIDS och om han hade det skulle han säkert inte bara sjunga om det utan om han nu valde att offentliggöra det skulle han lika gärna kunna utnyttja det mer i PR-syfte. j1: I R O N I stavas det. Trådskaparen tolkade T-Pains text ordagrant och några av oss andra valde att skoja till det lite. Joe är nog inte död, men han sjöng i "Where you at" att han bara hade 4 veckor kvar att leva.
www.plaingold.com
Haha, fattar inte alltid sånt här i whoa-rymden, blev helt ställd där ett tag. Thanx för att du klarade ut till mig. Nån annan än jag förresten off-topic som tycker att joes nyaste och marios kommande album har alldeles för lika omslag? eller analyserar jag för mkt nu haha..
Okej, nu går jag!
Japp, du analyserar för mycket. Men det är sant, de har väldigt lika omslag. Kan vara att det är p.g.a. att de har samma mamma. Rättare sagt var de siamesiska tvillingar när de föddes, det gick att dela på dem men båda två har hemska ärr. Inte många som vet detta men så är det. Peace!
Skivgrävarns pöjk! Alltid med smutsiga fingrar!
Åh nej, det där går jag inte på, tänker inte vara naiv och lättlurad 2 gånger i samma tråd minsann! :P Tyckte mest att det var ganska fantasilösa idéer till omslag, så att båda väljer så lika är julite lustigt, that's all.
Okej, nu går jag!
Joe e la fan dubbelt så gammal som Mario.
Haha, lätt att han fått de från Bertendern ;) Nä, men fan, tror inte han fått aids/hiv..
Han har inte fått hiv/aids... han förklara de i en intervju att han ville öppna upp ögonen för ungdomar runt om i världen och speciellt i usa där varje timme 2 stycken mellan 13-24 infekteras med viruset HIV.
ah otur...DÖ T-PAIN DÖÖÖÖ!!!!!
if it ain't ruff - it ain't right.....
För när jag lyssnade igenom albumet fick jag en jävla chock. T-pain har drabbats av AIDS/HIV. haha jag brukar gå in här och läsa ditt inlägg ibland ska du veta, tack!
MeckGyver
Okej, jag har ransakat mig själv nu.
vadhändish P20 Kul att jag kan få förgylla dina tråkiga stunder då =)
rannsakat