hat jay-z dumpat beyonce??
hört att han e tillsammans med rihanna , e det sant??
Japp, Djungeltrumman går.
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
skulle välja rihanna före beyonce all day örrday.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
han måste ha ramlat och slagit i skallen.
skriv kort, helst inte alls
yun di hahaha aaa rihanna är mycket yngre men vad har hänt??
Hey flippa inte så, Rihanna ser ut som en alien. Man kan fan landa ett flygplan på den flickans panna.
At the gates of Eternity...
jay-z har ju ett sinne for business som vi vet . och da valjer man inte nat framfor beyonce. beyonce ar cristal medans rihanna ar pripps bla lattol.
men jag vill höra hela historien , varför gjorde de slut??
Jaa, det senaste jag hörde var att Jay-Z vägrade hjälpa till med tvätten och det uppskattades inte av Beyonce. Så hon lättade. Har låten Irreplaceble nått med deras breakup att göra?
Hasch och Kokain - Bajensvin!
tungt om dom gör slut, sen blir beyonce tillsammans med typ jim jones eller nått så tar det hus i helvetet :D
SKU - SKU - SKULASON!
va ? dom var ju perfekta ihop.rihanna e ju typ 17 det går inte. det ska vara beyonce å jay-z.
AayFukYuuuu :@
alla är för snygg för Jay!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Beyonce är ju mycket snyggare än jay-z och det vet han, så det är klart att hon dumpade honom
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tidsfördriv P20 haha helt sant
Haha. Tror ni på allt ni hör eller?
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
hörde att david beckham gjorde slut med victoria och så blev hon ihop med cristiano ronaldo
Och hur många exempel ska man ta på brudar som är snyggare än deras respektive? De hänger med snubbarna för andra orsaker än skönhet, om det så är pengar, berömmelse eller PR. Skulle detta vara sant blir jag fetlack, de två är ju nya Brad & Jennifer. Hoppas på hiphopens fetaste bröllop så småningom...
Okej, nu går jag!
Enligt allhiphop så ska dem 3 göra/har en sång tillsammans.
j1 F21 hiphopens fetaste bröllop har redan ägt rum :D NAS och Kelis, kelis är för övrigt 10 ggr hetare än beyonce ;)
SKU - SKU - SKULASON!
when jay and beyoncé was mm-mm-kissing i was cooking one thousand grams in my kitchen when nas was telling kelis "i love u boo" i was shining my nine, u know how i do :D
skriv kort, helst inte alls
Maran , du vet att det är en såå avslutad diskussion... :P
Okej, nu går jag!
Kelis har dock en riktigt jävla feding röv :D
Xplicit P25 haha JO!
SKU - SKU - SKULASON!
kelis äcklar mig uuuuuuussssccchhh
Kelis är äcklig. Men vadå, hur är det egentligen? Är jigga tillsammas med en falsksjungande tjej, född 1988?
ja whats da deal?!
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
- Det kommer att bli tidernas hiphopbröllop, säger en källa. Vad va det jag sa?! Nu blev jag glad, detta gjorde hela min dag haha... Fantastiskt. :P
Okej, nu går jag!
"Enligt uppgifter ska Jay ha lovat Beyoncé "den största diamantring som hon orkar bära på sitt finger"." hahahahha, tvekar inte en jävla sekund asså.
IT'S THE ROC!
Jag skulle ändåå valt Jennnifer Lopez hon är milf!
Jag farar över hur Rihanna och Jay-Z´s barn kommer att se ut.. Med Rihannas panna och Jay-Zs läppar, hmmm.. Han passade dock bättre med Beyoncé, även om ryktet är sant eller falskt.
whoopzidoo
PERFEKTA paret?
"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."
Afro : Har Jennifer fått barn?
hur kan jay-z få så snygga brudar, han är så fuuul jooo, rihanna är till och med 88a.... beyonce måste ha dissat honom om han blev tillsammans med den andra bruden