I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Request] Vad heter låten/artisten?

Övrig musik - Rock, pop & annat

   

2012-01-20 00:42

[Request] Vad heter låten/artisten?

Vet inte riktigt om det blir rätt att posta detta här men övriga musikforumet känns ganska dött.

Letar efter en låt som gick ganska ofta på mtv/ztv någon gång under 90-talet. Det jobbiga är att jag inte kommer ihåg ett enda ord av vad denna tjej sjunger i den. Minns inte heller hennes namn, men namnet Pamela, Pam eller liknande dyker upp i skallen. Kan vara helt fel dock.

I musikvideon glider hon runt inne på någon sorts klubb i en vit(?) tisha med en palm(?) på. Har för mig låten är rätt poppigt dance-aktig. Tjejen är relativt korthårig och blond.

Jävlar vad tunn beskrivningen blev haha. Minns inget mer för tillfället.

Den spelades iaf rätt friskt om jag inte missminner mig. Det starkaste minnet är som sagt att hon går mot kameran samtidigt som hon sjunger inne på en klubb i en vit t-shirt eller liknande med en palm på.

Tror inte ens den är speciellt bra men det har plågat mig under flera års tid till och från att jag inte vet vad den heter!

Kanske blev en alldeles för rutten beskrivning men jag provar.

Tack på förhand!



(Inlägget ändrat av Squirtle 2012-01-20 09:26:07)