I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2008-10-31 10:59
Och Dead Kennedys är väl inte direkt "lite som DM". Bra musik gör dom båda men där slutar nog liknelserna.

Nåja, lite fler tips:
The Suicide Machines
Operation Ivy(ska-punk)
Suicidal Tendencies(lite åt hc-hållet)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-10-31 11:09
Och Dead Kennedys är väl inte direkt "lite som DM". Bra musik gör dom båda men där slutar nog liknelserna.

exakt.
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma

2008-11-01 05:24
skulle aldrig placera rage against i punk rock facket.

Rage against är nog fan det bästa bandet i världen, dom leverar alltid
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot

2008-11-01 11:21
Doggson

rage against? menar du RATM? för det har ingen skrivit.
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma

2008-11-01 11:57
Rage Against The Machine har tekniskt sett inte levererat på 8 år, men ett av världens bästa band är dem nog. Rise Against däremot...
•pave paradise•

2008-11-01 17:07
jag tror också att doggson blandar ihop Rage Against The Machine och Rise Against
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac

2008-11-02 15:39
Doktor_Humor P21
Interpol är inte riktigt punk nej, men de är helt klart inspirerade av Joy Division, därav "om du gillar Joy Division".

murflemski P21
Jag har faktiskt bara hört några få låtar, men jag tyckte sångarna hade något gemensamt.

Hursomhelst så är det bra musik.
Would I shit you? You're my favourite turd.

2008-11-02 20:30
Siveri

okej, men om han frågar efter punkrock och du vet att Interpol inte är punkrock, varför skriver du då det?

2008-11-02 21:27
Doktor_Humor P21
Jag gav honom flera exempel på band som han kanske skulle uppskatta om han gillade <band>. Nu var jag inte så kräsen så jag skrev in Interpol, eftersom dom ändå har kallats för post-punk.
Would I shit you? You're my favourite turd.

2008-11-03 20:26
NITAD!!!!!

Världens bästa punkband utan tvekan!!!

2008-11-18 20:35
rise against? eller har någon redan skrivit dom?
orka inte läsa allt
är det mig eller åskan du är rädd för?

2008-11-19 19:06
BarN: Japp, det är nog ett par som nämnt dom redan :)
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac