Saul Williams-"List of Demands"
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
adrenalin od- paul's not home
Awaiting Beheadment and Mutilation
www.myspace.com/furiousbeats1 www.myspace.com/headlikeorange
Destiny's Child - Say My Name
Konsertbesökare
2009-10-23 23:59
tta - silly crimes
Its not random that the? rappers in the 90's first were big(BIG L,BIG PUN,NOTORIOUS B.I.G)and the rappers nowadays are little(lil wayne.lil jon,lil boosie)
Razakel - The Wicked Bxtch Is Back
Producent
2009-10-25 14:02
Cormega feat. Tragedy & Havoc-Define Yourself
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Destiny's Child - Say My Name
Street Dogs - Mean Fist
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lyssnar på outgivna versioner på och låtar från Dwight Yoakams första skiva Guitars Cadillacs & Hillbilly music (1986), mycket intressant. Inga andra som lyssnar på country? (Dylan är iofs rätt mycket country)
Destiny's Child - So Good
Gaslight Anthem - High Lonesome
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Låt: In The MorningArtist: WolfmotherAlbum: The Cosmic Egg
Look with your own eyes - See with your own mind
The lost patrol band - Ain't got the time Underbara lokalbandet!!!!! finns på spotify
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix
Slipknot - The Heretic Anthem
Dimitri From Paris - Not quite disco
Jag finner inga svar, det finns inga svar!
Producent
2009-10-27 15:37
Carol Douglas - We Do it
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Frankie Lymon & the Teenagers-"Paper Castles"
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Paradigma - Paradigmskifte EP snippet
Mad Dogs & Englishman - A Rich Seam
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
Producent
2009-10-31 14:18
Havoc-Always Have A Choice
Danko Jones - First Date
The Mary Onettes - Whatever Saves Me
jagvillocksåhaenblog.com
Bell, Biv & Devoe-"Poison"
Ray Charles - Mess Around
Bukka White-"Shake em all down"
Excrementory Grindfuckers - Staatsgrind Nr. 1
Låt: Yardy DubArtist: Sista GracyAlbum: Dub Be Good To Me Mmmmmmmmmmmmm dub!
Memphis Jug Band-"Cocain Habit Blues"
The Jinx - AFAssholes
scrotum: nix, ingen politik alls. bara röj rätt igenom.
kent - vals för satan (din vän pessimisten)
Excrementory Grindfuckers - Halb & Halb
diskonto - retoriska nollpunkten
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
D.A.F-"Kebabträume"
Vindicate This! - Societys Victims
låt som jag la in på youtube.. bra skit.
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix
Iggy Pop-"Isolation"
De Överlevande - Hur står du ut med mig?
Nuts And Bolts - Beauty Sleep
The Horrococks - Ge fan i att knega
Aphex Twin - Children Talking
Låt: Dead End FriendsArtist: Them Crooked VulturesAlbum: Them Crooked Vultures Mmmmmmmmmmmmmmmmmmm, combine three geniuses and this is what you get ^^