Sam Cooke - For sentimental reasons
Jag finner inga svar, det finns inga svar!
We drinkin and smokin and humpin and likin it
Du kan ju inte lyssna på din egen musik, och om du gör det så är det sånt man ska hålla tyst om ;)
Sparks-"No. 1 Song in Heaven"
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Gentle Touch - Memories
jagvillocksåhaenblog.com
The Roots - Table of Contents, Parts 1 & 2
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Propagandhi - Dear Coach's Corner
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
The Roots - Thought At Work
Look with your own eyes - See with your own mind
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
A Camp - Stronger Than Jesus
För var dag blir det bättre, men bra lär det aldrig bli
Rastegar - Farbror Blå Gatas Parlament - F.E.M.I.N.I.S.T. Henok Achido - No rest for the wicked
Rocky Votolato - Wait Out The Days
Infinite Mass - Gangster Boogiesnapphona Jag kan inte komma fram till om jag tycker F.E.M.I.N.I.S.T är en bra låt eller inte.
Howlin' Wolf-"Evil (Is Going On)"
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
playlist: Medina: Magdansös Afasi & filthy - Ensam i frihet Jens Lekman: Black Cab Jenny Wilson : Hardships
Its not random that the? rappers in the 90's first were big(BIG L,BIG PUN,NOTORIOUS B.I.G)and the rappers nowadays are little(lil wayne.lil jon,lil boosie)
The Clancy Brothers & Tommy Makem - Fare Thee Well Enniskillen ...på tisdag smäller det.
Kate Bush-"Running up That Hill (A Deal with God)"
Jay-z - Brooklyn we go hard Ludacris - Growing pains T.I. - My life your entertainment Common - Announcement Trae - Problems pt.2 Trae - Watch ova momma
UGK - Quit hatin´ the south
Iron Maiden - Virus
För var dag blir det bättre, men bra lär det aldrig bli
Camera Obscura - You Told A Lie
jagvillocksåhaenblog.com
Siouxsie & the Banshees-"the Killing Jar"
Kaizers Orchestra - Ompa Til Du Dør
Frank Turner - The Ballad Of Me And My Friends
the Lords of the New Church-"Question of Temperature"
Gallows-"Kill the Rythm"
Walls of Jericho - Home Is Where My Heart Is
fever ray - if i had a heart a trbe called quest - steve biko
Its not random that the? rappers in the 90's first were big(BIG L,BIG PUN,NOTORIOUS B.I.G)and the rappers nowadays are little(lil wayne.lil jon,lil boosie)
Doktor Kosmos - Bredäng centrum Steve Biko är feeet. Hiphop borde alltid låta så.
Riverboat Gamblers - A Choppy Yet Sincere Apology
Fred Åkerström - Balladen om Joe Hill
http://www.youtube.com/watch?v=8HbaUMNdpLw Så jävla bra
ROOS - Is this it
jagvillocksåhaenblog.com
Insane Clown Posse - The Neden Game