Matt Skiba - In Your Wake
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Sham 69 - If The Kids Are United
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Frank Sinatra - The way you look tonight
Jag finner inga svar, det finns inga svar!
The Tough Alliance - The Last Dance (acoustic)
jagvillocksåhaenblog.com
The Cure - Friday I'm in love
Nordpolen - John Travolta
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Alice in chains - Junkhead
Robyn - List Of Demands (Live) (Ft. Jenny Wilson)
jagvillocksåhaenblog.com
The Embassy - I Find You
HIM - Vampire Heart
Live Hard, Die Young
HIM - Under The Rose
Live Hard, Die Young
HIM - Dark Light
Live Hard, Die Young
HIM - The Face of God
Live Hard, Die Young
HIM - Play Dead
Live Hard, Die Young
HIM - In The Nightside Of Eden
Live Hard, Die Young
HIM - Drunk On Shadows
Live Hard, Die Young
HIM - Behind The Crisom Door
Live Hard, Die Young
HIM - Killing Loneliness
Live Hard, Die Young
HIM - Rip Out The Wings Of A Butterfly
Live Hard, Die Young
Nordpolen - Skimret Skulle gått och kollat på honom ikväll men det sket dig. Min vanliga tur.
Varför? Jag har inte sett live faktiskt.
jagvillocksåhaenblog.com
Heavens - Patent Pending
Mitt sällskap bangade och har ingen vidare lust att gå själv. Men vi får se det är ju inte varje dag man får chansen att se herrn live.
the Dead Boys-"Sonic Reducer" (jag har sett Nordpolen live 2 ggr, ni missar inget, absolut inget)
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Aah okej, ja gå själv på saker är väl inte det roligaste kanske. Men jag litar på Enola här faktiskt hehe.
jagvillocksåhaenblog.com
Någon ser ut att gilla Him iallafall. Joy Division - Novelty
Jag litar inte på Enola ;) Enligt säkra källor är det nåt man inte ska missa! Så ikväll blir det Nordpolen :) Nordpolen - Vem Har Sagt
just nu snurrar "All Aboard" .. punkig tributeplatta till Johnny Cash för tillfället: Flatliners - Cry, Cry, Cry
samma platta:OnGuard - Give My Love To Rose
Nordpolen - På Nordpolen
Kent - Utan Dina Andetag Hur var det då?
jagvillocksåhaenblog.com
the Slits-"Love und Romance" (man bör lite på mig om man förväntar sig någon slags standard av live framträdanden och inte bara vill se en dryg kille stapla runt i fuskpäls med en flaska bubbel.)
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Dillinger Four - Sellthehousesellthecarsellthekidsfindsomeoneelseforgetiti'mnevercomingbackforgetit tackar gud för copy paste..
haha, hela titeln syns inte ens? låttiteln var för mycket för whoa.. får väl skriva isär det då! Sell the house sell the car sell the kids find someone else forget it I'm never coming back forget it
Midas Det var jätte bra! Ångrar inte en sekund att jag drog dit :) Enola Nä men jag förväntade mig inte ett vanligt live framträdande. Jag vet hur Nordpolens spelningar går till, det är ju det som är tjusningen med Nordpolen han är inte som alla andra. Jag uppskattade i alla fall spelningen :) Sen hade jag ju faktiskt hoppats på fuskpälsen men han hade lämnat den hemma ;)Nordpolen - Skimret
Brothers Johnson - Caught up
Pönk Haha har nyss fått hemma alla albums med dom, tycker dom e skön :) HIM - Close to the flame
Live Hard, Die Young
Bob Log III-"I Want Your Shit on My Leg" (Tsiknes: jag snackar inte om vanligt live, jag snackar om att göra det bra vilket är en utav Nordpolens största brister. Bob Logg III är grym live utan att för den delen bli ordinär)
BRMC - We're all in love Helt lysande musik från dessa herrar, två tummar upp!
Joy Division - Shadowplay
Ignite - A Place Called Home
Dimitri From Paris - Paris-Brooklyn
Mystey Jets - Veiled In Grey
Vampire Weekend - The Kids Don't Stand A Chance
Artist: Bruce Springsteen & The E-Street BandLåt: Downbound TrainAlbum: Born In The USA
Morrissey - You Have Killed Me