I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

One Day As A Lion - Wild International

Övrig musik - Rock, pop & annat

2008-07-16 18:10

One Day As A Lion - Wild International

Sov inte era fikus,

Länk till http://www.myspace.com/onedayasalion

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skivsamlare

2008-07-21 21:05
lyssnar på epn nu. tänkte själv göra en tråd. helt sjukt fet! älskar detta så jälva mkt alltså!!
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss

Skivsamlare

2008-07-21 21:09
såg att det bara fanns ett spår på myspacen, finns en ep ute med. riktigt tung! på epn är det 5 spår btw.

så jääävla coolt att det bara är två pers med (?)! zach från rage, samt trummisen från the mars volta. alltså det är det fetaste i år för mig som är hard core rage fan :D

‘It’s better to live one day as a lion, than a thousand years as a lamb.’

2008-07-21 21:20
Ja alltså jag blir frustrerad när alla idioter här sover på sån här underbar musik, har själv beställt hem både CD & Vinyl och hoppas fler vaknar till här nu.

Spinnat EP'n hela dagen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skivsamlare

2008-07-21 21:22
japp helt sjukt! Men det kommer la senare. just nu får du och jag mysa med att vi har så underbar musik att lyssna på, de andra får skylla sig själva! ;D

2008-07-23 12:53
riktigt bra, hörde på radion för ett tag sen och jag fattade ingenting, va fan är det här? :)

2008-07-23 12:59
Härligt, jag tänkte precis skapa en tråd om det här. Har bara lyssnat på "Wild International" hittills men det låter lovande, tänker gå ut och leta reda på skivan senare idag.

En grej jag redan nu kan säga att jag är besviken över dock är att Jon Theodore håller tillbaks med trummandet så löjligt mycket. Hade jag inte vetat vad han kan hade jag säkert inte brytt mig men alla som hört de tre första Mars Volta-skivorna vet ju exakt vad han är kapabel till. Sen så är det fruktansvärt skönt att höra att De La Rocha är i högform efter alla dessa år.
•pave paradise•
Skivsamlare

2008-07-23 13:53
Ja, så sjukt nice att hab fortfarande är i form för att skriva texter och göra musik :D Jag har EP:n, riktigt fet!

2008-07-23 15:52
Plockade precis upp den från Bengans, ska bli kul att se vad grabbarna kokat ihop.
•pave paradise•

2008-08-08 17:26
Yes.
är mycket hypad på att höra detta. Tack för länken. Satt och snackade om dem senast igår på jobb och om att de hade en Ep på väg ut :)

2009-06-30 09:07
Upptäckte det här nu först, bra jävla skit
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "

2009-07-12 13:31
personligen gillar jag bara last letter, och jag har ändå varit ratm fan bra länge när jag var yngre, men alla kan väl itne gilla allt antar jag.
http://www.myspace.com/localexpressions