Artister man ogillar
Vilken/vilka artister undviker du som pesten? Själv är jag sjukt less på Perelli och övriga schlagerretards.
Too weird to live, too rare to die
Per Gessle Tomas Ledin Rihanna Nelly Furtado Akon Carola + Alla poptjejer som tror att musik innebär "tre ackord på pianot och så lägger man en liten sång med halvfalsk ton och konstigt uttal." m.m såklart. finns ju jättemycket man ogillar.
PER GESSLE OCH NIKLAS STRÖMSTEDT NEDDEKADE 50- TALISTER
www.myspace.com/saidanderik
Lykke Li, Veronika Maggio och liknande med fina flickor som sjunger fint. Tar ingen plats och känns otroligt menigslöst.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Paris Hilton...
...och det är det som är så fint med whoa!
Alla schlagerartister, Akon, Britney Spears... Det finns så många...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Trött på alla shlagerskit ungar, carola, 50 cent. Ja listan kan göras lång:)
A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE
oj, ja listan kan ju göras lång.. men några som måste nämnas är Kent och Per Gessle.. avsky riktas även mot Akon, Good Charlotte, Tokio Hotell och en massa andra.
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
George Michael. Usch och tvi.
Still in the bridge
håller med filbunke, palla med kent, gessle och tokio hotell..
Rock is not dead!
Alla som intiktar sig på att göra så konstig musik i stället för bra musik..
DIF!
Kent, Gyllene tider och liknande.
Jag finner inga svar, det finns inga svar!
Lazees Rock Away! Jimi Hendrix Rolling Stones Per Gessle Techomusik PZ
"Who the motherfuckin' bawse?"
Undrar när det blir inne att digga Carola, kanske funnits en sån period de senaste åren jag missat? Om inte så kommer det garanterat!
jagvillocksåhaenblog.com
spottar gärna på hellström kent winnerbäck lundell vincent schlagern oasis
i got this guitar and i learn how to make it talk
så i princip alla som gör DnB, House, Trance och techno
DIF!
TIMBALAND, allt han gör låter exakt likadant, framfusig trummor och fanskap... Gillade hans gammla grejer, kan även acceptera lite han gjort åt Furtado och Timberlake men med den nya skivan så RÄCKER DET!
Hangaround
2008-03-17 23:47
Enola F22 haha vööörd!
magnus uggla, thomas ledin, per gessle, ulf lundell
http://matildaberggrens.blogg.se
Dalit när tjejer väl får komma fram är dom bara harmlösa och söta. Man måste ta plats ingen ger det till dig. Jag saknar Polly Styrene.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Enola F22 du tog orden ur min mun. fan vad jag avskyr samtliga kvinnliga singer/songwriters. förutom peggy honeywell då såklart.
INGA TJEJER PÅ INTERNET!
CiL kan inte uttala mig om henne då jag inte hört na..
anastacia när hon sjunger löööööööve usch jag får rysningar jag bara tänker på låten/låtarna.
That Don't Impress Me Much " med
Shania Twain får mig också att må illa!
allt med iron maiden och allt som låter typ som det.
allt din mamma sjunger i singstar/allt alla sjunger i singstar
socissi.wordpress.com
all musik med konstiga taktarter o skit hatar jag
Awaiting Beheadment and Mutilation
Jag har någonting emot Bo Kaspers Orkester, vet inte varför, stör mig bara rejält på dom..
goda nyheter från uncle ben's spännande värld!
Vadå måste ta för sig som kvinnlig artist... vem fan bryr sig, dom gör bra musik och det får stå för sig självt!
Winnerbäck och kent..tvi.tvi.tviiiii vilka tror dom att dom är
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
Vikktorius Äh jag vill inte hamna i någon könsdebatt nu men min personliga åsikt är att när tjejer väl får uppärksamhet så är dom oftast bara snälla och fina. Tar ingen plats.
Amy Winehouse är varken fin eller snäll.
jagvillocksåhaenblog.com
Hm, allt som nämnts i den här tråden samt, med stor sannolikhet, allt som ni lyssnar på. ;)
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
Och årets mest meningslösa tråd går till...
http://www.toptensomething.blogg.se
potatissuger: "med stor sannolikhet, allt som ni lyssnar på" .. ville du bevisa vilka häftiga, creddiga band du lyssnar på?
Filbunke Nej, men jag tvivlar som sagt på att någon lyssnar på ukrainsk metal här.
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
potatissuger: då var det ju som jag trodde.. allt annat förutom ukrainsk metal är skräp alltså? :)
Awaiting Beheadment and Mutilation
Filbunke För tillfället ja, jag har mina perioder ;)ImagoMortis Jepp! Allting som involverar Roman Saenko eller Thurios.
tack vare den där tv-reklamen ogillar jag Erik Gadd. Hur kan det vara tillåtet att tjäna pengar på en sån utomjordligt värdelös ursäkt till musik? Hur fick han skivkontrakt överhuvudtaget? Har aldrig tyckt han vart speciellt bra, och hans sångröst är medelmåttig.
Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know
Roni hahaha eric gadd. jag tror inte att han finns ens. jag känner ingen som lyssnar på honom. känner inte någon som känner någon som lyssnar på honom. hur fna ska jag kunna tro att skiten ens existerar.
nämen ärligt. eric gadd har ju en stämpel som typ svensk musik i samma klass som all annan skit medelsvensson ska gilla. typ gessle, ledin etc. bara det att gadd inte ens gör musik väl? han har väl varit en jävla doldis sen 95
INGA TJEJER PÅ INTERNET!
nicolas X2 jag citerar någon random whoait nu:
"jag vet inte vad jag hatar mest. björn rosenström eller människor som lyssnar på björn rosenström." om personen som sa detta i någon gammal tråd läser detta ska han/hon ha en medalj från mig. pga det citatet har jag fan fått ligga.
INGA TJEJER PÅ INTERNET!
För många för att jag ska orka skriva upp. Känns inte särskilt givande heller. Kort sagt så kan man väl säga att jag inte är så förtjust i något som spelas på The Voice, NRJ och Rix FM.
•pave paradise•
Svensk rap överlag är ju pinsam. Bara Afasi som är riktigt bra! PZ
"Who the motherfuckin' bawse?"
det är ju afasi och sånt som är det dåliga med svensk rap. jag hör inte skillnad på rappare som afasi, kihlen, snook, spakur och allt vad de heter. alla har samma röst, precis som tv-kommentatorer på 50-talet. omöjliga att urskilja. ne usch och fy. sånt där trams hatar jag. dock är ju det typ alla svensk hiphop. allt utom john bomb låter likadant.
INGA TJEJER PÅ INTERNET!
those dancing days... sorgligt.
Rock is not dead!
hela slager grejen hatar jag, sen så har ingen nämnt sean paul. men den jag hatar mest av alla är Marit Bergman så jävla äckligt PK
i'm always telling the truth even when i'm lying.
Hangaround
2008-03-23 00:18
allt som har med ukrainsk metal och göra.
http://matildaberggrens.blogg.se
Balzary P20 att det kan vara så galet olika, jag fullkomligt älskar those dancing days jag blir så glad av deras musik =)
socissi.wordpress.com
Marit Bergman , men mest för att hon är så motbjudande
Vila I Frid Tony Snow
cilia: Jo folket säger det, men jag klarar verkligen inte av deras musik alls! =)
Rock is not dead!
Klart man kan kritisera strukturerna som gör att endast de lättsmälta kvinnliga artisterna kommer fram. Men jag tycker inte man ska överföra den kritiken till artisterna själva. Måste man sticka ut hakan som kvinna? Det blir ju lika tvingande som att man måsta rätta sig i ledet. Om man tycker att de inte har något att erbjuda alls och endast är söta så kan man väl ogilla dem. Men Lykke Li och Marit Bergman gör ju bra låtar och Veronica Maggio har ganska snygg röst även om jag har rätt svårt för just henne personligen. blabla
Depeche mode är min favoritgrupp att hata på. Jag älskar att hata dem!