I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

eurodance låt sökes

Övrig musik - Rock, pop & annat

2008-01-22 15:31

eurodance låt sökes

back to the 90's nu ..

Jag letar efter en låt som jag inte hört sen jag gick i 5an (vilket va runt 95) så minnet är lite halvdåligt,det jag kommer ihåg är någon snubbe som drar lite tyska lines "ine mine mini mo" sen kommer någon halvporrig tjej röst som sjunger på engelska "yes,we wana do it in your room"
Det är inte e rotic.. någon som har några tips på andra grupper det skulle kunna vara eller kanske rent av vet vilken det är? vore tacksam för hjälp

(”)_(”)_.-””-.,
´ . . ´; -._, ´)_ "jag kommer fucka ur din tråd om du ska vara
( o_, )´ __)´-._) respektlös" /Amar F18
Toastare

2008-01-22 16:14
boom boom boom I want U in my room, lets spend the night together from now and til forever.. är den första låten som poppar upp i mitt huvd..
Jag skyller allt på Emma!

2008-01-22 16:38
mjo,men tyvär är et inte den.. den här låten är mer vulgo aktig som jag minns den.. men vengaboys är ju alltid en hit det med..men tack endå
(”)_(”)_.-””-.,

2008-01-24 14:07
Hmm, Toy-Box har väl gjort någon "Eenie Meenie Miney Mo". Det är den enda jag kommer på i euro-facket just nu, däremot minns jag ingenting om "do it in your room".
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toastare

2008-01-24 20:06
nej jag får inte heller ihop det med "do it in your room"

och jag skrev bara vengaboys låten för den fastnade i huvudet ;)

2008-01-24 20:09
På youtube finns det hemmagjorda animemusikvideos till Toy-Box-låten iaf, så man kan lyssna som referens.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-24 20:43

Kan ha vart "do it in your bed" oxå..är inte riktigt säker,var som sagt typ 95 jag hörde den. Men på en fest för ett tag sen så satt jag och pratade Eurodance/disco så kom vi in på den och då vare en till lirare som kännde igen den men inte visste namnet :/ Man tycker ju att det inte borde finns så många.. Men som jag minns va låten betydligt mer vulgo aktig en tox-boy

(”)_(”)_.-””-.,
Toastare

2008-01-24 21:14
95 så var både jag och affe på högstadiedisco och LEVDE eurotechno!

2008-01-26 21:56
jag va på knatte disco och käkade popcorn och bananskids
(”)_(”)_.-””-.,