återigen lugna myslåtar
mysiga låtar, ballader eftersökes. Såna som är underbara att småmysa till i en buss mitt i natten, somna till. ja, jag har sökt forumet, men jag är itne ute efter powerballader a la meatloaf eller scorpions, och inte heller michael jackson för de är för uppenbara. Jag vill ha i stil med Nick cave och Kylie minouge - where the wild roses grow Radiohead feat PJ Harvey - the mess were in jeff buckleys halelujah ville valo och Natalia avelon - summer wine Molko och Asia/Serge och brigitte - Je Taime Holocaust gärna duetter, det är alltid mys kanske nån vet nån pärla med michael stipe. jag har itne sån koll där. KOM IGEN NU!
Fried little fishies
Alan Jackson - Pop a Top Alan Jackson - Drive Alan Jackson - Mercury blues Alan Jackson - Gone Country Brooks & Dunn - Red Dirt road Kenny Chesney - Beer in Mexico Toby Keith - I love this bar Pink Floyd - Comfortably Numb Luke Stricklin - American by god's amazing grace Borde du klara dig ett tag pa!
Medlem i Mobbade Whoa Användare Crew M.W.A <br> Medlem i The Skåne Crew aka The Dirty South crew! <br> www.legalize-art.cjb.net
ah du, lägg tillbaka alan jackson där du hitta honom va?
Fried little fishies
beth orton - sweetest decline william shatner - that's me trying herbert - we're in love mercury rev - endlessly rufus wainwright - poses
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Death Cab For Cutie - I wil follow you into the dark
the Clash-"Straight to Hell" Robert Jonhson-"Crossroad blues"
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Snow Patrol feat. Martha Wainwright - Set the fire to the third bar Rufus Wainwright - Going to a town Rufus Wainwright - The Art Teacher Jason Mraz - Plane Jason Mraz - Life Is Wonderful Laleh - Snö Nejra - Headstrong
Kanske...?
Frank Sinatra - Something Stupid
Kultursnobb
Radiohead - All I Need
Kultursnobb
Muse - Endlessly
Kultursnobb
Iron & Wine - Resurrection Fern Iron & Wine - Such Great Hights Tegan and Sara - Dark Come Soon Sundowner - Audio Geography Sundowner - Endless Miles Joey Cape - Violet Bad Astronaut - Our Greatest Year Bob Dylan - Desolation Row Alkaline Trio - Blue In The Face American Steel - Hurtlin' Against Me! - 8 Hours Of Full Sleep Strung Out - Velvet Alley (acoustic)
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Salem Al Fakir - It's only you och Kenneth Bager - The first picture. Mys påt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
försök åka nattbuss till min playlist utan att somna :)
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Eller om man ska vara extrem så är ju Laleh - Snö värst om man ska tycka synd om sig själv.
Jag gillar Carlos Santana - Europe. Känns som att man sitter på något mysigt rökigt café nånstans i sydeuropa.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
van morrison - hyms to the silence hela skivan både romantisk och mysig
i got this guitar and i learn how to make it talk
Hangaround
2008-03-01 00:19
lasse stefanz - de sista ljuva åren
http://matildaberggrens.blogg.se
Coldplay - Amsterdam Damien Rice - The blower's daughter
"What the fuck?! That ain't no fuckin' name, yo. That ain't that nigga's name. You can't be serious. Barack Obama. Get the fuck outta here." - DMX
Tom Waits - (Looking For) The Heart of Saturday Night
Tom Waits - You Can Never Hold Back Spring
The Byrds - One Hundred Years from Now
The Flying Burrito Brothers - At the Dark End of the Street
Joan as Police Woman - The Ride
Van Morrison - Into The Mystic
Bob Dylan - Baby Let me Follow You Down
Laura Marling - New Romantic
Lightspeed Champion - Midnight Surprise
B.C Camplight - Lord, I've Been on Fire
The Maccabees - Toothpaste Kisses
Enjoy!!
!!!!!!!!!!!!!!!!
Shearwater - Weddingbells are breaking up that old gang of mine Red House Painters - Summer Dress Okkervil River - Get Big (duett) M83 - Farewell/Goodbye (äckligt jävla underbar) Múm - Finally We Are No One U.N.P.O.C - Beautiful To Me Mogwai - Acid Rock Radiohead - Let Down rätt blandat men jävligt bra.
INGA TJEJER PÅ INTERNET!
oj, nu glömde jag nästan världens bästa låt: Animal Collective - Winters Love
INGA TJEJER PÅ INTERNET!
Carpenters - Superstar
Still in the bridge
Hangaround
2008-03-04 18:45
svullo - för fet för ett fuck
http://matildaberggrens.blogg.se
Neil Young - Old man Bruce Springsteen - Secret garden Brothers Johnson - Tomorrow
Jag finner inga svar, det finns inga svar!
Mark Lanegan har gjort en hel del låtar med skön stämning, House a home, Wild flowers, Ugly Sunday, One hundred days, Come to me, Wedding dress, Strange religion, jag rekommenderar skivan Bubblegum med Mark Lanegan. Han gjort en del duetter med bl.a. PJ Harvey samt Isobel Campbell som är värda att kolla in.
Ja, Ballad of the broken seas eller vad den nu heter, hört en del tunes från den, mycket bra.
Miss li - high on you
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Gorillaz - El Mañana, den eerr så braa
lundell-coco
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
www.myspace.com/saidanderik