Låtar med skönt trumspel!
Jag söker låtar som ni tycker de är skönt trumspel i! De kan vara precis vad som helst.
Liars - a visit from drum
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
the Damned-"Stab Your Back"
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Naglfar - I Am Vengeance
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.
kiss - black dimond
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tool - Third eye
!!!!!!!!!!!!!!!!
Two Babies In The Dark med Bad Religion tycker jag har en skitskön taktgång på nåt vis, alltid gillat den låten.
Anima Sola
malevolent creation-on grounds of battle
Deep Purple- Space Trucking
Santana - Soul Sacrifice. Fast inte bara trummorna som är sköna i den.
njut
Motörhead- White Line Fever
The View From The Afternoon - Arctic Monkeys
Fred mellan folk - Krig mellan klasser
Mountain - Sittin' on a rainbow. om man gillar hårdrock av den äldre skolan
Omnia est Faeces
30 Seconds To Mars - The Kill Kanske inte det första man tänker på men jag tycker att det är grymt mkt känslor i trummorna, speciellt i refrängen.
Jag har hört bra saker om Synthetic Substitution!
http://www.toptensomething.blogg.se
Allt med Mastodon i princip.
•pave paradise•
det är nått speciellt med trummorna på
Blindside - Cute boring love speciellt i andra delen av reffen.(som blir andra gången dem kör refrängen! :)
jag fastnat helt i Mansons nya singel. minns inte vad den heter men det är ett skönt gung som typ låten Iggy Pop har med i Trainspotting.
Sen finns allt Joey Jordinson och Travis Barker rört med!
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"
polyphonic: Heartshaped Glasses?
•pave paradise•
Herbie Hancock - Palm grease Om du gillar funkiga grejer.
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"
Lone Ranger - Rosemarie
Vi blir aldrig som dom från stan!
Vehemence - spirit of the solider
None More Black - Drop the Pop Strung Out - Party in the Hills
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
DAF - Der räuber und der prinz
Vill man höra sjuka trummor så lyssna på meshugga och kataklysm hela galna takter osv. Annars har dom flesta deathmetal banden brutala trummor om man gillar blast osv. Te.x Dying fetus, Aborted.
Hmja ?
Bloc Party - Like eating glass Skönt driv...
New Zealand Why not?
The Zombies - Beechwood Park Bob Dylan - Stuck inside of Mobile with the Memphis blues again The Jimi Hendrix Experience - (egentligen alla låtar men) Purple Haze
Smash the show, glas on the go, geezers like whoa! jewelheist.tumblr.com
Judas Priest - Painkiller. Du kommer inte bli besviken.
zulu_nation: Ja, trumintrot är galet i painkiller.
Jag finner inga svar, det finns inga svar!
Typ allt med blink 182, travis har sån sjuk fantasi, han hittar alltid på så sjukt snygga grejor! Kolla upp Damn Regret med The red jumpsuit apparatus också, den är riktigt mysig att spela till.
Tyson i Two Gallants är helt galen. Lyssna på inprincip vilken låt som helst från nyaste plattan och njut.
The Dillinger Escape Plan - Nong Eye Gong
•pave paradise•
I'm drinking the water. So should you.
allt nytt med boredoms, 3 trummisar galet värre. ooioo och metalbandet boris har också en jäkligt tung trummis bra grejer det där!!
allt med Chuck Biscuits :P
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Filbunke P21 Ja exakt ... inte sett den här innan :P thx