I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

The Go! Team - Proof Of Youth

Övrig musik - Rock, pop & annat

2007-08-11 20:02

The Go! Team - Proof Of Youth

Hittade inte en enda tråd om The Go! Team.
Antingen är det jag som är oerhört dålig på att leta, eller så är detta band oerhört förbisett i detta forum.

10 September är det tänkt att uppföljaren till Thunder, Lightning, Strike ska släppas, med titeln Proof Of Youth. Bland gästerna på skivan finner vi bl.a. Cuck D från PE och Marina från Bonde Do Role.

Bättre än debutalbumet vill jag påstå, och det är särskilt spåret med Chuck D som glänser, Flashlight Fight. Som ger på något sätt stämmningen av Chuck D på Fear of a Black Planet, måste nog höras för att förstås.

Någon mer som har hört skivan? Det här är ett självklart köp för min del, när den väl kommer ut.

Slick Alex - Mainstream is Everything
"Rape is no laughing matter, unless you're doing it to a clown"

2007-08-11 20:03
Har stött på en del trådar om tips på glad musik, här har vi utmärkt up-beat musik.
Slick Alex - Mainstream is Everything
"Rape is no laughing matter, unless you're doing it to a clown"

2007-08-11 20:19
bara för att det inte finns en tråd om the Go! team så behöver man inte skapa en.
jag skapar ingen om Fad Gandget (Frank Tovey).

Äh jag menar inte att vara dryg, jag är bara uttråkad.
Men the Go! team är inte riktigt min bag...
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög.
(itsclive.blogspot.com)

2007-08-11 20:20
Oh!
men Ms pacman videon är schysst.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög.
(itsclive.blogspot.com)

2007-08-12 20:38
Alltså, Ladyflash är grym, men annars... samplingsmusik med en gästande Chuck D? Nä, då lägger jag hellre CSS i skivspelaren en gång till. Grips Like a Vice är verkligen exempel på när ett bra koncept blir just det. Ett koncept. Lite som Chromeo alltså.

2007-08-13 12:34
gillade förra skivan som fan, ska kolla in detta

2007-08-15 15:29
Jaaaaa ladyflash ar fantastisk !

Jag alskar Ninja , hon ar the ish men ibland men bara ibland vill jag bara att det ska vara nedtonat och att de ska overraska med nat annat som inte ar bravur och fanfar och som inte far mig att vilja vara hurtig.
Fan va trakig jag ar .

2007-08-16 02:28
Spelningen på Way Out West var huur grym som helst.

Håller med Anaugh helt om att Ninja e skiten!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.