I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Fem låtar du önskar du inte hört

Övrig musik - Rock, pop & annat

   
Rappare

2007-07-19 17:09

Fem låtar du önskar du inte hört

I forumet Film&TV har det funnits två sånna här trådar, en om fem filmer man önskar att man inte sett och en likadan om tv-serier så jag fortsätter på konceptet med fem låtar. Följ gärna mallen här nedan:

1. Marcoolio - Värsta Slagern Den här låten har jag hört kanske 40 gånger ofrivilligt då jag funnits i närheten av en radio. Jag tycker det är den mest intetsägande låten någonsin, och jag tror idéen var att vara inovativ men här misslyckades man brutalt. Det krossar även Marcoolios gimmick då han alltid backar undan i låten då det blir något avancerat, han borde hålla sig till "Mera mål" konceptet.

2. Lena PH - Det gör ont Ja det gör verkligen ont det kan jag hålla med om, jag avskyr den här låten eftersom att den slår sina rötter i trams och försöka bryta ut i något form av depptema men misslyckades helt och hållet. Sen alla krossreferenser man kan dra till analsex får mig att dömma bort den här låten helt.

3. Darin - Why does it Rain Jo förstår du, det har att göra med vattnetskretslopp.. neh men helt ärligt, denna låt går på samma tema som varenda artist innan har provat på, och den tillför inget nytt,  titeln i sig är ju helt dum i huvudet och sen låten ifråga.. ja, har vi någonsin hört en låt då de kopplat termen "regna" till något dåligt? En gång för mycket nu i alla fall.

4. Mange Schmidt - Glassigt Här på Whoa verkar det ju vara förbjudet att ogilla mange schmidt eftersom att han tydligen gjort så mkt för hiphopen.. hur som helst så har jag inte stött på honom i något annat sammanhang än denna låten och den tycker jag smutskastar hiphop. Då jag klagar på honom får jag som resultat: "Vem av er två är det som går på the voice?" Jag säger bara att jag blir hellre känd för att vara bra, motför att bli känd för att jag är dålig och folk tycker det är kul.

5. The Ark - The Worring kind. Säger inte mer än att jag blir också en orolig typ när man ser vad sverige skickar till eurovision song contest, och sen så klagar de på att granländer röstar på varandra.. medan vi gör samma sak och skämmar ut oss med detta band inför hela europa..

Er tur :D

facebook.com/idiomatisk - fan page