Skön musik i bilen ?
Gaah, har tjatat sönder min enda skiva jag har i bilen och orkar verkligen inte lyssna på den mer. Någon som kan droppa lite tips på skön musik att ha i bilen ? Peeys !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Självklart skall du ha låtar som alla kan sjunga med i. Bohemian Rhapsody är ett måste, bl.a.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
eller varför inte bara bränna ihop ett par blandskivor med alla dina favoritlåtar på en gång? så har du flera stycken och slipper lyssna på samma hela tiden och kan byta mellan olika.
phatie haha jag har inga direkta favoritlåtar.. När jag väl hittar en låt jag gillar så spelar jag sönder den på typ en dag haha :P
i bilen är det bara stenhård funk som gäller. och inget annat.
We call them winerbrods.
Producent
2007-07-16 13:52
Jamiroquai funkar i alla lägen...även i bilen en het sommar dag
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
TOP FIVE!shiny toy guns - don't cry out chumbawamba - bella ciao slagsmålsklubben - övningsköra prodigy - smack my bitch up dropkick murphys - boys on the docks (OBS! spelar du dessa låtar under bilfärd garanterar jag ingen säkerhet)
b0b0b0b0
Vet inte vad den heter men den där "vi har de bra vi här bak i bilen och vill ej va med om nån kcock ... " Är sköner !
Rätta mej om jag har fel, (Men de är inte ofta de händer)
Pepper_Jack shit va läskigt att inte ha några favoritlåtar :S
Nas - Memory lane
shimmy shimmy yo
necro - your fuckin head split tänker på mr.gadget när han åker i gadgetmobilen=) haha
Dina onödiga handlingar gjorde mina handlingar onödiga. Det jag gjorde blev onödigt i onödan och det är inte mitt fel att det blev mitt fel till slut!
Wörd Oredan P24 T.I - Top Back Bubba Sparxxx - Back In the mud Twista - Drinks Saigon - Say yes Ronny och Ragge - Köra fort som fan Mackan & Peewee - Fresh
Men lika glad är jag för det!
Trancemusik är ju galet skönt att åka bil till.
The Prodigy - Breathe Method Man & Busta Rhymes - What's Happenin' Redman - Put It Down o.s.v.
Alborosie/Al Barosie - Kingston Town, Rastafari anthem, herbalist,
http://www.myspace.com/Sifon
kan tänka mig att den där låten Killah Priest feat Nas & Kurupt - Gun 4 gun som finns länkad i utländskt forumet dunkar på ganska skönt i bilen..
Men lika glad är jag för det!
Beatleeees
Jag finner inga svar, det finns inga svar!
Bo Diddley!
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Mitt nyaste blandband i bilen består av enbart soul/funk. Riktigt skönt att glida omkring till i solen. Artister som Jimmy Ruffin, Tuomo, Amy Winehouse, Quintessence, Marvin Gaye, Curtis Mayfield, Bobby Bland och Diana Ross.
Still in the bridge
Rage Against The Machine. Krockar du kan du alltid klaga på skivan.
•pave paradise•
Gammal funk & gammal soul funkar alltid.
http://www.toptensomething.blogg.se
Kör på radio musik, det funkar faktiskt. ;)
Som sagt, gammal funk och soul funkar ALLTID.
Jag finner inga svar, det finns inga svar!
artistic P21 Haha låten övningsköra med SMK är fan ett måste :) Usher har faktiskt några sköna låtar också som man kan spela!
Live Hard, Die Young
klassiker= sultans of swing med dire straits.. annars smashing pumpkins-1979 mazzy star- fade into you danny-tokyo :D black jack- inget stoppar oss nu tunga låtar
R.I.P sixten.. <br> #"¤%"%#¤&/&%&(&/()(/(/%¤/¤¤&%#%"¤# " ¤%%<br>
Brukar lyssna på: Metallica - Fade to Black Children of Bodom - Needled 24/7 In Flames - Episode 666 Lite sådan typ är det väl :P
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
War - Low rider är typ den ultimata bilkörarlåten.
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
Producent
2007-07-25 15:56
Bootsy Collins-I´d Rather Be With You
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Kenta k - Min Bil Ismen - Bilen Styles P - Good Times( i get high) September - satelites Mindless Self Indulgence - Stupid motherfucker, ultrasex Men den fetaste låten man kan spela i en bil är nog ändå Dope - Die Motherfucker Die, men för guds skull låt dig inte ryckas av texten och försök att se glad ut när du lyssnar på den:D Debonaire är också grym(Dope)
While im whatching the leaves dance in the wind at dawn<br> the feeling is creeping down the spine like a chill and now youre gone<br>
Incubus - Drive Queens of the Stone Age - Millionaire Metallica - Fuel Rage Against The Machine - Tire Me The Who - I Can See For Miles Deftones - Passenger
•pave paradise•
Andre Nickatina - Ayo for yayo =)
Biggie Smalls!Looptroop organism 12!!! :D
Flogging Molly funkar utmärkt i bilen alla sitter och klappar händerna och sjunger med!
"As a ninja you obtain certain responsibilities such as kicking asses and looking cool and tough."
sky high, hendrix och stones är ju värt i bilen