I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2007-07-05 18:56

Förfest musica

Okej. Var nu inga true whoa-haters och skriv; finns en miljard såna här topics - sööök !

Nej, det tänker jag inte göra. Varför? Det här är ingen vanlig tråd. Alla andra trådar är vanliga förutom den här.

Okej, för att bli lite mer formell för en stund så är det så att jag behöver nutidens förfestmusik. Alltså sånt som är fresh. Sånt som The Killers, Timbaland osv osv (ni kan, btw, ge tips på bra låtar på dom två artisterna om ni så känner).

I dom andra trådarna är det mer såhär; Jag ska fixa förfestmusik - hjälp! Och får förslag på Gyllene Tider och annan musik som inte ens är värdig att ta livet av sig till.

Anledningen till att jag inte kör min musiksmak (Grunge, Rock, Hiphop) only är för att vi är 8 pers (ska på gatufesten) som har totalt olika smaker så vi behöver nåt som passar alla. The Killers är ett exempel på en grupp som fanimej uppskattas av de flesta (övriga är true hatuurs).

Men det får helst inte vara några års gammal musik heller får såna + classics har jag fixat.

Så; Dagens fräääsha musik. Typ P3-stajl. Yeeeeee

"Don't schsch me motherfucker"