I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-06-25 14:41

Dropkick Muprhys

Hej.
Jag ska på dropkick nu 9 juli i malmö och jag undrar om någon har hört om dom ska ha signering i någon skivaffär?
jag har inte hittat någon om det men det har säkert ni.

tack

I hate this motherfucking world and everybody inside!

2007-06-25 22:06
we will be there, sthlm, berns
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-26 13:16
funderar på att se dom i gbg eller i sthlm, men är inte riktigt inlyssnade på dom....gillar låten Oi! Oi! Oi! och field of atherny (stavning)

gillar ju deras irlänska influenser..men ah, vet inte riktigt...

kan någon tipsa om en bra skiva o börja med? jag är åt cock sparrer hållet och hatar punk när instrumenten ligger så högt så inte rösterna kommer fram, om ni förstår vad jag menar
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!!

Maria, många år och mil från här

2007-06-26 14:12
Åkerberga

deras första platta, Do or Die är den bästa, speciellt om du nu gillar cock sparrer så lär du gilla denna.
sen så bör du även kolla in plattorna The Warriors Code och Sing Loud Sing Proud..

bästa låtarna dom släppt enligt mig är Boys on the Docks, Heroes of our Past, Captain Kellys Kitchen, the Warriors Code, Your Spirits Alive, Skinhead on the MBTA, the Fighting 69..
svårt att bestämma, i princip allt dom har gjort är riktigt bra :)
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma

2007-06-26 17:23
ah, får springa ner till affären o kolla efter de..

2007-06-26 21:39

Dom ska spela nya låtar från deras kommande album på denna touren. Det ska bli roligt att höra.

I hate this motherfucking world and everybody inside!

2007-06-27 10:44
Lexion

det är därför jag inledde med "deras första platta, Do or Die är den bästa, speciellt om du nu gillar cock sparrer så lär du gilla denna."
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma

2007-06-27 10:45
och just for the record, det är låångt ifrån "allt typ"..

2007-06-27 12:18
Gillade den gammla sångaren bäst faktiskt. Gillar du gammla sångaren så kolla upp hans nuvarande band Street Dogs
Shooo bree

2007-06-28 17:41
A few good men är överlägsen.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16

2007-06-28 17:42
aah, låten a few good men e ju otroligt bra...

ska gräva lite i helgen...

2007-06-28 20:13