I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vad hände med Michael Jackson?

Övrig musik - Rock, pop & annat

2007-05-07 22:39

Vad hände med Michael Jackson?

Orkar tyvärr inte söka på internet:P
Men vad hände med Michael? Vad hände på rättegången?
Vart finns han nu? blev han skyldig för att vara pedofil?
Och om han var skyldig hur bevisade de det?
Fick han böter eller? Jag vill bara veta allt om det!
Eftersom jag fick tydligen reda på idag att han var tydligen pedo enlig min kompis, och jag ba what?? han ba äru seg eller?:P
Men aja ge mig all info jag har missat om detta:D

2007-05-07 22:48
han blev väl frikänd har jag för mig. 
 Haters gon' hate...

2007-05-07 22:50
Blev frikänd har jag helt klart för mig, men blev oxå ruinerad av hela rättegången. Tror han flyttade till Dubai för några år sedan. Vettefan vad som hände sen.

Synd att sånt ska hända, tragiskt att bli så sjukt känd, alla är ute efter en bit av kakan!
jag älskar dig!

2007-05-07 23:36
HAHAHAHA
Credit crunch crunch baby

2007-05-07 23:39
Var fan har du suttit gömd om du helt missat att MJ har en grej för att ha småpojkar i knät o bjuda på jesus-juice?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-05-07 23:49
Han ska bli muslim med sin brorsa tito och byta na,n till mohammed tror jag det var...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-05-07 23:55
han var i japan och uppträdde för inte så länge sedan. det är tydligen det enda stället han ställer upp på att besöka och vara MJ.

(inte 100% på att han uppträdde, kanske bara va där o signade lite saker)
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech

2007-05-08 00:11
spelar väl ingen roll om han skulle bli dömd eller nåt, killen har en fet plånbok!

2007-05-08 00:14
hade.
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech

2007-05-08 06:13
Vart jag har suttit gömd? jag spelar mycket wow så jag glömmer allt annat=) sen pluggar och kollar aldrig på nyheter eller på tv så.
Så det så!:P

2007-05-08 13:13
Hoppas han tallar på ungarna i dubai, då lär dom hugga händerna av honom ute på torget.

2007-05-08 14:09
Allt som har hänt honom har han själv satt sig i. Hoppas han låses in för sina statsskulder för det hade en vanlig människa gjorts.
Shooo bree

2007-05-08 20:09

Nja kanske inte stadsskuld vet jag inte om det kallas men han har struntat i att betala en hel del skatt och har lånat pengar av banker och inte betalat tillbaka.

Shooo bree

2007-05-08 23:42

Källa tack!

Shooo bree

2007-05-09 19:25
Rhetoric P22

Han uppträdde inte, utan sög bara ut de stackars risstamparna på deras surt förvärvade stålar... Fast, de verkar ju ha rätt gott om  dem. Hur som helst, folk betalade sjuka summor för att få träffa Mj och det var därför han var där
Hasch och Kokain - Bajensvin!

2007-05-09 19:54
Källa på hans ekonomiska situation.
Jag följer enbart de fakta jag har läst mig till i olika medier (inte därför sagt att det är sant.)
Vad bygger du din fakta på om jag får fråga? Hur vet du att hans ekonomiska situation är någon annan än vad media rapporterat?
Shooo bree

2007-05-10 01:54
skiter i det andra, men har alltid fått för mig att resterande beatles medlemmar med familj ägde sin bakkatalog?!
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se

2007-05-10 15:41
Jo att han slösar pengar är ingen nyhet. Var på hans konsert 92 och galningen flög ut med en jetpack över publiken när den var slut haha
Shooo bree

2007-05-11 10:29
musicandme P23
Eftersom jag var 10 år när jag såg det var jag övertygad om att det var han. Ingen ska få krossa mitt minne.
(Iofs har jag fortfarande inte fått något bevis på att han har en stabil ekonomi. Att han ägen en hel del portföljer behöver inte betyda att han ligger på plus i slutändan.)
Shooo bree

2007-05-31 20:52
Kan meddela att MJ har uttökat sina invisteringar: Mer om detta:

The ‘King of Pop', Michael Jackson has, reportedly purchased the publishing rights to Eminem's back catalog.

Jackson, who also currently owns The Beatles copyright, has purchased Famous Music LLC from Viacom for an undisclosed amount.

Michael is now the proud owner of "The Real Slim Shady" and "The Eminem Show" but also owns the rights to songs by Shakira, Usher, Prince, Clay Aiken, Beck and Bjork under the transaction.

Jackson said: "This is a milestone event for Sony/ATV/ MJJ Music Music Publishing. The diverse collection of songs in this catalogue range from timeless classics to contemporary hits, and I am pleased to add the acquisition of Famous Music to Sony/ ATV." Eminem parodied Jackson in his video for 2003 hit Just Lose It.

Source: Sony Music

2007-05-31 22:59
när kommer skivan då?
 Haters gon' hate...

2007-06-01 12:36
Haha eminems? Det var som fan.
Shooo bree

2007-06-01 14:41
Kaal P18

Antingen i år eller nästa år, ingen vet.

farbrorbla P25

Han gillar ju Eminem trots att Eminem dissade honom. Han skulle kanppast tacka nej till ett sammarbete med honom. Eminem har ju bett om ursäkt för hans video och låt. Han sa att han inte menade nåt personligt utan mer som en rolig grej men alla tog det så personligt. Även Jackson som ringde tv-kanalerna som sände Eminems videos, sen slutade vissa att visa dom.