"Dunka mig gul och blå"
Läste i metro för några dagar sen att denna låten troligtvis skulle bli en sommarplåga. Hittade låten, lyssnade på den och kom fram till att den var vidrig och jag HATAR "fridafromsoundclick" som är "frispråkig" för hon nämner ordet *fniss* TROSA i sin text.UÄÄÄHHHH!
413
Det finns absolut ingen anledning till denna tråd egentligen, men jag vägrar att höra hennes röst på radion i sommar.
413
och du öppnade till diskussion hur? Nu vet vi vad du tycker... och?
facebook.com/idiomatisk - fan page
dont hate the ´playa hate the game
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
är det samma frida som gjorde "tvättar mitt hår"?
peppis på jobbet: dunka på mig? om de ska bli sommarens låt så var boten anna en riktigt bra låt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
neeeeej om detta är sant så blir d mp3 i öronen 24/7 tills i oktober.. allt för att slippa denna vidriga låt..
Rataxes..
"som är "frispråkig" för hon nämner ordet *fniss* TROSA i sin text." Tja, hon säger ju också att hon vill bli påsatt i alla tre hålen och ha våldssex, vilket faktiskt är ganska hardcore för att vara en sommarhit.
jag hade aldrig hört låten innan med hört talas om hypen. hennes skånska fick mig att ångra att jag ens klickade in mig.
dunka på mig? om de ska bli sommarens låt så var boten anna en riktigt bra låt. jag håller med, egentligen är det väl ingen direkt låt som sätter sig på hjärnan?
Usch vilken äcklig människa.... Blir det här sommarens plåga säger jag upp mitt medborgarskap och flyttar utomlands.... alternativt ger tillbaks Skåne till Danmark...
..........?
varför är alla så hatiska? välkomna en freakky thang istället.
freaky thaaaaaangs funkar inte på skånska... eeeooou, viell dou keoooomma i mejt ansijkteeej.
hur många fridatrådar finns det nu på whoa?. lika bra att banna hela detta samtalsämne
Bmtf
joo fidiii heter hon på whoa
tur för mig att jag inte ska vara här i sommar.
"What the fuck?! That ain't no fuckin' name, yo. That ain't that nigga's name. You can't be serious. Barack Obama. Get the fuck outta here." - DMX
inte alls bra, inte alls bra, inte alls bra.. men brukar "sommarplågan" nån gång vara bra? näe
gick på radion idag =/ redan ut tjatad
Jag tycker att det är en bra låt med en del riktigt sköna och fyndiga rader. Nuttydread: Japp. Det är ju inte riktigt samma stil på låtarna, men det är samma Frida.
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
den ligger tvåa på itunes mest nedladdade låt för tillfället...haha. audioforumsartist på vift, ring hundfångaren!
Förövrigt så är gittaren från Jack Johnsons skiva "Brushfire Fairytales" som är GRYMT bra. Spår 11 tror jag. Lyssna på den istället för den här skiten..
btw jag tål inte skånska
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Enola inte jag heller..
Rataxes..
magnolia_ Japp, samplingen är från Jack Johnsons låt F-Stop Blues (som är spår 11 som du skrev) från Brushfire Fairytales.
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
Graffare
2007-05-08 09:17
xpertize: ah! f-stop blues. (namnet var totalt borta ett tag där) så sjukt genomlyssnad skiva, men så otroligt bra.
VeCn: Jag tror inte Kaggen har proddat, har för mig att hon kickar på ett Kaggen freebeat.
Den låten har verkligen fastnat, och jag tycker den är bra även fast jag inte vill.. Egenligen är texten dålig och massa jävla nödrim genom hela..
Om vi bara slutade upp med att försöka bli lyckliga, skulle vi få en väldigt massa tid över till annat!
Herregud. Geääul äoou bllaaääuu! seriöst. Spelar ingen roll hur duktig man är på att sjunga, gör man det på skånska så blir det bra. Tur att jag aldrig lyssnar på radio.
That's just stupid.
blir det inte*
That's just stupid.
..och det är det som som enligt media kallas för svensk hiphop... tsss...sen undrar folk varför det går dåligt för svensk hiphop.
denna låten visar vad som menas med att "tafsa på någons personlighet". jag vill inte veta hur hon vill bli knullad! scnappi, crazy frog, boten anna, allt är förlåtet, kom tillbaka!
Säger upp mitt medborgarskap redan nu..
•pave paradise•
scnappi, crazy frog, boten anna, allt är förlåtet, kom tillbaka haha , jag har inte hört låten men det verkar vara kört.
Kanske det värsta jag hört.
Hatar låten så mycket att jag vill dunka henne gul och blå...
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Är hon 26 jävla år?!?!!?
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
att ingen anlitat Leon för att lönnmörda henne än?
INGA TJEJER PÅ INTERNET!
ja sant. :(. hursomhelst såg jag henne på sommarkrysset förut. fyfan jag höll på att spy. man the harpoons!
INGA TJEJER PÅ INTERNET!
Hahaha åhh guuuud... fan vad man garvar i denna tråd.. jag älskar skånska men det här är VIDRIGT! jag vill också dunka henne gul och blå..
som jag sa tidigare. there are harpoons! man them!!!
INGA TJEJER PÅ INTERNET!
HAde hört så mycket om den och såg att På sommarkrysset så skulle låtjäveln vara med , så jag kollade, och fan vad dålig den var, hoppas verkligen att den stoppas på alla radiostationer!
Twee, Twee Yo mitt namn är Emil P, jag gillar att slåss så akta er!
Vilken crap det är! Jag diggar skånska men det hjälper inte henne någonstans! vafan tänker hennes A&R med? såg henne på TV härom dagen, vilket kass live framträdande. kass låt, kass allt.
Red Motion Music
hatar låten mer än allt annat på jorden!
http://www.herrbitter.blogg.se/
någon borde verkligen dunka den människan gul och blå. bokstavligt