Catchigaste TV-serie-themen?
Finns ju en uppsjö av tv-serier där ute med catchiga ledmotiv som naglar sig fast i hjärnbarken så fort man hör dem. En "modern" favorit är Two and a Half Men, "men, men, men, men, men-me-men-men-men", sjukt medryckande kör-grej. Sen till en äldre klassiker som Hawaii 5-0, bästa trumpet-trudelutten någonsin, kanske lite överfläskigt theme som ger lite väl höga förväntningar när själva serien är lite väl finkammad och stel, men det var väl 70-tal eller något. Fyll på och motivera
Intressepenisen hårdnar!
mcgayver(stavning), airwolf och knight rider är personliga favoriter. men så är jag ju också ett "barn av den tiden".
step by step är rätt catchy. Sen vet jag inte om det är låten eller will smith, som gör att alla kan hela texten till fresh prince themet
apropå themesongs, "blå huset" som går på barnkanalen har en galet nostalgisk titellåt, se det, går 12.45!
Blind boys of alabama - way down in the hole (the wire theme) annars knightrider och mcgyver såklart.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
och baywatch
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
that 70s show låten e ju svängig.
A-team vinner Danger Mouse god tvåa Vänner kommer sist, både för att låten är kass och för att serien är uttjatad
..........?
Airwolf är fan bäst av allt. När helikoptern kommer där över bergen och themet ljuder ut. king!
Anima Sola
macgyver!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det är någonting med Married With Children låten som alltid gör att man trummar med häderna i takt med låten. :/
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
McGyver & Dallas hahaha
Tüffü was here!
Producent
2007-02-23 20:42
Jag gillar ledmotiven till 7th Heaven och Chapelle Show.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
he-man
I'm like the fly Malcolm X, buy any jeans necessary. http://idonthaveenoughsneakers.blogspot.com/
Beverly Hills!
"What the fuck?! That ain't no fuckin' name, yo. That ain't that nigga's name. You can't be serious. Barack Obama. Get the fuck outta here." - DMX
ja 2 ½ men är rätt läcker =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
M*A*S*H Knight Rider Miami Vice Married with children Finns fler
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
BATMAN! NANA NANA NANA NANA! BATMAAAAAAAN!
http://www.myspace.com/deadlykanha
magnum p.i cheers
NEJ, jag vet! Bert-serien såklart.
"What the fuck?! That ain't no fuckin' name, yo. That ain't that nigga's name. You can't be serious. Barack Obama. Get the fuck outta here." - DMX
den bästa är ju lätt Lee Majors - Unknown stuntman från Stuntmannen eller Fall Guy som jag ha för mig den heter på engelska...skönaste serien, såg den jämt förut...vill ha en sån pick-up som han har!
Dallas, även fast serien suger kuk...
"I gonna slash and gash, cut another hole in your ass<br>spill blood on the walls and play tennis with your balls<br>If the phone rings, don't answear the call<br>Im a slit your throat, fuck you like a ghost<br>cut your foreskin off and make a winnercoat.......PEACE" Spöket i Scary Movie
MacGruber!
Look with your own eyes - See with your own mind
Benny Hill Sanford & Son
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
Seinfeld!!!
Rena Rama Rolf
Cause I'm cooler than a polar bear's toenails...
Producent
2007-02-26 21:24
Att ingen har nämnt Rederiet är ett litet mysterium.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Nån måste ju bli den första, och det blev du ;)
bravestar
Martian Ambassador: Ack! Ack! Ack!
m.a.s.k, tmnt, bravestarr, silverfang, he-man, allt från 80-talet typ!
A-Team Airwolf The Simpsons (kom igeeeen..) Scrubs Seinfeld THE JEFFERSONS!!! *..babaBAda..babaBADABADABA*
•pave paradise•
Tre kronor Power Rangers Renegade Walker Texas Ranger Star Trek (den med kapten Kirk och Spock)
Glamour, aah, porr-saxofonen gone wild!
Intressepenisen hårdnar!
Men the simpsons, scrubs och först och främst, vänner den sången är så jävla catchy, den där klappen ;D
Girls keep breaking up with me, it's never any fun They say they already have a pussy, they don't need another one
Batman fo hillväeh
I'm Superman! King fucking Kong! I can pick you up and throw you a million miles. I'm number one. Number fucking one. I'm number one. Number fucking one. Number one! Number one! Number one!
scrubs, he-man, turtles för tusan.
Aqua teen hunger force!
scrubs såklart! i can't do this aall on my ooooown, no i know, i'm no superman!
är det nån som kommihåg vad sieren med en stunt man som löste brott och var cowboy hette.. deras theme var as skönt lite som johny cash / phish
-vad e klockan -va? -inte vatten ...MILK
jag äääääääälskar six feet unders låt
livet älskar mig, likt jag älskar livet. Eller för att uttrycka saken på ren skånska, fan va gytt!
Producent
2007-04-06 23:28
Ah, sixfeet under är bra men inte så cathig.
AIRWOLF
heja Renegade ! Och så JD's och Turks favoritprogram(från Scrubs) Sanford & Son !
Jockish @ B-vik
Skivsamlare
2007-04-08 19:37
Charles in charge har världens catchigaste theme, fast jag har aldrig sett serien. Annars är det ju alltid soft att börja vissla tre kronors ledmotiv, väldigt många får låten på hjärnan i en vecka efter det.