I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Manu chao låte sökes......

Övrig musik - Rock, pop & annat

2006-03-09 17:02

Manu chao låte sökes......

Jag söker en Manu chao låt ..den är med i slutet av deras dvd och i eftertexten står det att den heter contramundo men jag hittar inget nån som har en clue??

...RINGVÄGEN OPEN CHAMPION...
------->kill all animals<-------------

2006-03-10 20:36
gurgel

2006-03-11 18:30
nä tur att jag inte e en sell out då..men skriv gärna om du har nått vettigt för dom låtarna finns inte med på live dvd ens så..

2006-03-12 02:18
"alla sellouts"
gäsp
Look with your own eyes - See with your own mind

2006-03-12 13:39
Du får ju skriva vad som sjungs i texten, lite svårt när man bara får eftertext texten. Om du kommer på vad som sjungs så kan jag säkerligen, som det största manu chao fanet jag är.

På tisdag åker jag till argentina. På söndag ser jag honom där live!!!!! min dröm i uppfyllelse
DgÖ
Groupie

2006-03-12 16:46
Vissa av latarna pa DVDn ar Mano Negra-latar. Kolla vidare dar!

2006-03-12 20:55
jo har kikat som fan men har alla deras cd skivor plus hans egna men i eftertexten på dvdn står det att låten heter contramundo liksom refrängen....årets fetaste solo med guran..fan va grymma dom e live sett dom i frankrike hur grymt som helst!!

2006-03-13 11:58
pillerillan:

du e ju inte större manu fan än vad jag är iaf! :P

nesticle:
hmm har sett dvdn tusen ggr fattar inte vilken låt du menar??
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-03-13 12:02
asså i live delen..så sista låten när eftertexten rullar så gör dom en låten som det står heter contramundo men inte är med på cden Radio bemba sound system..rå grymt gitarr i den..absolut sista låten är det!

2006-03-13 14:29
ok.. inte den blekaste har aldrig hört talas om nån cotramundo låt ska kolla sen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-03-14 07:50
Anarkisterna i Barca säger contramundo ( mot världen), han gillar innebörden och använer det som en paroll i slutet av sin show. Precis som han skriker here we go papa eller E un mundo dificile. Det är alltså ingen inspelad låt utan ett uttryck han anammat och satt baktackt till det. Klart.

2006-03-14 11:30
aha e de bara en chant

men dåså säg de då nesticle vafan =P

E UN MUNDO DIFICILE!!

radio mano papachango

2006-03-15 10:29
ok coolt men låten e juh fet så tycker den e värld att spelas in haha..men mot världen jag gillar ju blommor och världen å så..

2006-03-15 10:30
värd att spelas in.....