Behöver tips på bra OI musik
Tja. Ge mig tips på bra OI band. Gärna dem som finns att ladda hem från DC. Tack.
Dont drink and drive, take LSD and teleport!
meh det var ju massa band där som verkligen inte är oi :/ typ agnostic front, dropkick, clash, sick of it all, madball mm
jaja han bad ju om oi men fick lite annat på köpet :) så jag antar att du har rätt :O
Torch P28 Halleluja. Tack Torch.
Nu är väl många av banden Torch listade naziband? Right? Jag anser inte att man bör stödja nazism även om man skiter totalt i politik. Och jag tycker att man stödjer dom genom att bara ladda hem deras musik. Även om man skiter i texterna.
we have no rights | we have no future | no reasons why Just born to die
fantalight P15 nu har jag inte kolalt upp varje band o så han har skrivit upp, men vilka var det du syftade på är naziband?
tycker inte jag. kul att tex att gå på en spelning med det band man tycker svänger med massa nazitrashes. yeaaaaah! så länge man köper naziskivor så stödjer man fan dom o då kan man lika bra ha samma åsikter liksom. antingen eller är man inte nazi så ska man inte lyssna på sån skitmusik
Naziband eller inte. Så länge dem är bra och går att få tag på DC. Jag stödjer inte Nazism men det finns faktist några bra Nazi band(synd bara att dem är nazis).
besserwisser1 F16 hmm. Jag har ingen jävla koll alls men jag tror att både Skrewdriver och agent bulldogg är nazi. Skrewdriver vet jag, men agent bulldogg har jag bara sett att i stort sett alla P14 nazis på lunarstorm gillar.
fantalight P15 Nej som du själv sa så har du ju tydligen inte någon direkt koll på denna musik. Just därför ska du inte uttala dig om gruppers politiska åsikter.
Shooo bree
ok. Men skrewdriver är iaf nazis. Förutom första skivan.
Nej Bulldogg är inte nazister.punkt.då var det slut med den frågan då?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ok. Då har jag fel. Phluphphelicious P19 yes. De gjorde en skiva sen blev Ian Stuart Donaldson nazist och sparkade hela bandet (förutom trummisen tror jag, men han var typ inte nazist utan brydde sig bara inte alls) och tog in nya nazimedlemmar. Förövrigt, vet nån ifall det finns bevis på att han Ian var gay? för jag har läst nånstans att han förmodligen var det. Är det bara en myt? Att han var känd bögnedslagare vet ju alla. Men det finns ju folk som är säkra på att hitler var bög. Och han mördade ju flera tusen. Haha, bögnedslagare. Fan vad fult ord.
Hitler bög?? Nu hittar du bara på medans du skriver
Shooo bree
va? nejnejnej. Har jag läst på ungefär samma ställen som jag har läst att han bara har en testikel.
Finns väll rätt mycket konspirationsteorier om sånt där,tro inte på allt du läser. Tror inte att Ian var gay,men däremot var ju deras livvakt eller vad man nu ska kalla det,Nicky Crane bög,du kanske har blandat ihop dem?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag vet inte. Jag läste bara om honom på Wikipedia lr Susning och där stod det typ nåntingom "Ihållande rykten om att han avr Homosexuell" eller så. Men, varför fick Crane vara livvakt om han avr bög? jag menar, Ian var ju misstänkt för mord på två bögar.
Men allvarligt talat, vem bryr sig om nazister, det är deras åsikt, låt dom vara, precis som ni har eran åsikt. Vi har ju en s.k åsiktsfrihet här i sverige, dock är den jävligt begränsad, men big deal. låt dom vara nazis om dom vill.
Bullar o mjölk är fan det bästa som finns.
nike crane kom ju inte ut som bög officielt förns scenare och var även i hopp med judar. han är en salig blanding av idioti i en och samma person. han jobbade som dörrvakt på bög klubbar har jag hört men vet inte om han var spring pojke åt skrewdriver. dock vet jag att det skulle gåt till punk historien med sin första skiva och vara lika stora som sex pistols och clash i dag om det inte Ian varit så jävla retarded. han är i alla fal med på omslaget till platan strength true Oi! och var det ändast för den andra killen kom försent som igentligen skulle varit på den bilden.
iamabbe P19 sen beror det på också hur hjärntvättad och korkad man är, dvs nada kunskap om livet. har du någonsin träffat på en smart nazist? då bryr man sig faktiskt om vad dom tycker och tänker.
Nazister är idioter och bör dö. Ja, jag är beredd att sänka mig till deras nivå genom att hata dom till döds.
besserwisser1 F16 Klart som fan det finns smarta nazister. Det är en ideologi man har valt. Dock är alla extremister helt körda i huvudet imo. Vänster som höger, eller vänster som AFA e snäppet värre tycker jag. Fast det bästa vore nog att låta dom mötas på en ö. typ gotland får dom döda varandra där. Dom överlevande ska avrättas senare.
fantalight P15 Men du anser inte att vänster-extremister är det? Typ AFA o likandende?
Fast det här har gått väldigt OT. Kanske borde det skapas en egen tråd.
iamabbe P19 yes. Det tycker jag. me jag tänker inte kommentera vidare.
fantalight P15 Hrmm. allstå jag förstod inte rikigt vad du menade, vänster och höger extrema bör alla dödas? eller bara höger?
iamabbe P19 smarta på vilket sätt? att dom har valt att tro/leva efter en ideologi? alltså är man smart då man bestämmer sig för att hata människor med en speciell etnisk ursprung tex? på helt korkade och meningslösa grunder? jag finenr verkligen inget smart med det.
Inte smart på det sättet utan mer allmänt. Typ matematik å sånt menade jag.
iamabbe P19 bara höger. Alltså kommunism är bra och gott i grunden men nazism bygger enbart på hat och ondska. Men jag är ingen extremkommunist för jag har vet att kommunism aldrig har och aldrig kommer funka. Även om jag tycker cuba är bättre än Usa.
"Inte smart på det sättet utan mer allmänt. Typ matematik å sånt menade jag." haha. då vet vi. nazister är kanske bra på matematik. annars borde trådskaparen kolla upp bakers dozen. riktigt bra, ett av mina favoritband. skivorna finns att köpa på oiaintdeaddistro.com om de inte är slut.
badlands är en riktigt trevlig grupp, de med. jag rekommenderar albumet the killing kind. och sen är banner of thugs övertunga; brutal, holländsk oi. de kör på engelska, dock.
fredros_nukklz P24 Ska kolla upp dem. Alla tips upskattas.
iamabbe P19 jasså? och du har alltså statistik på att nazister är bättre än männiksor med vett i huvudet på matematik? ursäkta mig men det var fan i mig det dummaste jag någonsin har hört.
besserwisser1 F16 Amen inte så. Du vet nog hur jag menar. det finns smarta folk i alla ideologier. Hitler tex. han var galet smart o intelligent.
iamabbe P19 tyvärr jag kan itne hålla med där. tycker alla nazisvin är lika korkade. det är ett faktum, hade dom varit smarta hade dom itne tänkt så dom gör.
besserwisser1 F16 Hur fan förklarar du att EN person fick med sig ett helt jävla land till att börja kriga mot nästan en världsdel? Var inte han smart då? Aja men det e din åsikt, jag tycker dock att all äckliga rödingar är snäppet värre än de s.k nazister vi har i sverige.
iamabbe P19 hitler var en grymt bra talare. på så sätt fick han med sig sitt land att börja kriga. det ehter propoganda. man behöver inte vara världens snille för det. tycker tvärtom. men iaf, detta är inte politikforumet så vi kanske ska sätta punkt här ;)
besserwisser1 F16 Det tycker jag låter som en strålande ide, vi har som sagt olika åsikter. Vilket är bra, hur skulle världen se ut annars:)
Bra folk=bra folk oavsett politiska åsikter Dåligt folk=dåligt folk oavsett politiska åsikter Bra musik=bra musik oavsett politiska åsikter Dålig musik=dålig musik oavsett politiska åsikter En bra film=en bra film oavsett politiska åsikter En dålig film=en dålig film oavsett politiska åsikter En god pizza=en god pizza oavsett pålägg En äcklig pizza=en äcklig pizza oavsett pålägg Punkt slut
Shooo bree
farbrorbla P23 Amen.