Helt enkelt riktigt bra låtar!
Tänkte på alla bar låtar som man inte kommer ihåg/tänker på. Typ: John Lennon - Imagine Ja, och bara för att jag skulle ge några förslag så kommer jag självklart inte på några fler. Men droppa lite sköna förslag på riktigt bra låtar.Kanske skulle postat i "Övrig musik" ist men wtf. För sent nu...
B.B. King - Aint Nobody Home
"You probably told your man about us on his birthday"
david hasselhoff - ive been looking for freedom
Skyll inte på mig, jag rösta rött.
Donna Lewis - I love you always forever.
My heart lives in my vagina.
Jeff Buckley - Dream Brother
http://www.homage.nu/
Bob Dylan - The Times They Are A-changing
jag gillar små russinkukar
led zepelin-stairway to heaven är vacker
detta var det roligaste jag sett sedan polishuset brann!<br>
Litle Richard- Tutti Frutti
WoooP!
Jeff Buckley - Hallelujah Electric Light Orchestra - Mr Blue Sky
Still in the bridge
metallica - fade to black hela ride the lightning skivan är överfet.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
The Righteous Brothers - Unchained Melody är väldigt fin.
Moderator
2006-01-17 16:34
Fugazi - Waiting Room
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
För att vara lite besserwisser så heter David Bowie-låten som Elmo talar om Space Oddity.
Still in the bridge
Queen - Bohemian Rhapsody
Marvin Gaye - This love starved heart of mine
goda nyheter från uncle ben's spännande värld!
frimpong and his cubano fiestas
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bright Eyes - Bowl of oranges jag hade nästan glömt bort hur bra den är och nu kan jag inte sluta lyssna på den.
Rehab is for quiters.
Battlerappare
2006-01-18 05:05
Metallica: Nothing else matters fade to black (och allt annat dom gjort, men det kanske inte är "suited" för alla öron :E) Guns n roses: November rain cry Mamas & Papas - California Dreamin Jose Gonzalez - Heartbeats Bob Dylan - Hurricane Lynard Skynard - Tuesday's gone Neil Young - Heart of gold är några bra låtar som de flesta kan lyssna på
:c
Battlerappare
2006-01-18 05:07
Guns n roses: don't cry menar jag :)
:c
Velvet Underground - Venus in Furs
-får feber.
The Eagles - Hotel California
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
The Stone Roses: I Wanna Be Adored En ruskigt bra låt.
"Today is the tomorrow that you should have feared yesterday." - Pitch Black
Lita Ford - Lisa Så bra å så fin
"I varje virrig flicka bor en håmåsäxuäll muminpåjke" - Måns
Simple Minds - Don't You Forget About Me Dead or Alive - You Spin Me Right Round
kichi
NIN - The Fragile håller jag med om också :> NIN's instrumentals är bäst med, mrrrah NIN - Just Like You Imagined NIN - The Mark Has Been Made musik att sova till 8)
kichi
Sun Kil Moon - Space Travel Is Boring är fantastiskt också.
Rehab is for quiters.
The Jesus & Mary Chain - The Rain The Stone Roses - Going down Pink Floyd - Wish you were here The Rolling Stones - Wild horses
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
My Chemical Romance - Helena System of a Down - Radio/Video Pantera - Revolution is my name Black Label Society - Steppin' Stone Fatboy Slim - Praise You
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
No Doubt - Don't Speak
Kultursnobb
Metallica - Devil's Dance är tung också!!
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
Kiss - I Was Made For Loving You
Kultursnobb
en låt jag önskar jag gjort. Buahaus-Bela Lugosi's dead eventuellt Little Peggy March- i will follow him
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Dagens bästa: Most Valuable Players-Stockholm Doesnt Belong To Me Tack Eksem!
Rehab is for quiters.
dagens bästa är absolut: 2 face - african queen en väldigt simpel låt som kan bli en stor jävla hit.. typ lite mattafix - big cuty life varning på den..
bärs, holk & mutta
dagens bästa: Leslie Gore-Maybe I Know
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Allt Radio Dept gjort...
http://www.toptensomething.blogg.se
gil scott-heron - home is where the hatred is