I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2005-08-29 14:02

Dagens tre skivor

Okej, nu ska vi försöka med något jävligt avancerat, nämligen en tråd där det varje dag tipsas om tre bra skivor . Varför bara tre skivor per dag, undrar kanske någon. Jo, min tanke är att man kanske tänker till lite extra om det finns en limit, man får inte så många chanser. För målet är att man ska tipsa om bra musik som man verkligen tycker att andra ska få ta del av. Visst är det skitkul (och jättetufft) att tipsa om Anal Cunt, men det är inte riktigt det jag är ute efter. Musiken ska ha någon typ av allmänt värde, den ska ha kvalitet. Jag tror att ni fattar vad jag menar och hoppas att det går att följa.

Så, regeln är följande: 1 skiva per dag och person (dygnet börjar 00.01), man måste alltså titta lite noga så att dagens kvot är fylld. Postar någon när man skriver så må det vara hänt, men försök i alla fall.

Formatet ska vara så här:

Dagens datum (i fet text)
Artist:
Album:
Låtlista: (kan vara bra när man tankar mp3, ibland försvinner låtar)
Bra inlyssningslåtar: Frivilligt. (De bästa låtarna, eller helt enkelt de som sammanfattar artisten eller skivan bäst)
Kommentarer: Frivilligt, men här kan man kaske skriva genre eller en recension.

Följ ovanstående rubriker så blir allting lite lättare.
Och självklart, inga övriga kommentarer i tråden . Finns det ett behov av att debattera så får nån väl starta en separat tråd.

Då kör vi!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.