I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Någon mer än jag? [Punk]

Övrig musik - Rock, pop & annat

   

2005-08-06 20:21

Någon mer än jag? [Punk]

..Som har tröttnat på all skit som fyller tv-rutan o radio?
Jag pratar om den fullständiga skit av "punkartister" från b.la USA's västkust. Droppen var nog när jag hörde äcklet Ashlee Simpson säga att hon var Punk i själen.. Det har gått för långt!

Jag vägrar medge dock att punk har gått i graven. För så länge jag har The Clash i mina högtalare och Oi i min blick så tänker jag inte låta mig själv bli nedstämd, men det är på god väg.

Detta är ju inget nytt att all smuts från Usa, dessa
"Skatepunkare" gör sig ett namn på genren och tjänar pengar på sina avskyvärda texter om den vackra förorten som de själva bor i med vitt staket runt. Jag själv går inte klädd i tuppkam lr Oi skin utstyrsel för den delen men liksom... GAH!

Blitz, Cockney rejects, Cock sparrer, The Clash, Sex pistols.
-Är tiden officiellt över? Även fast det var ett par deccenium sen.

The new groups are not concerned, of what it is to be learned. -The Clash, (white man) in Hammersmith palais.

Va bara tvungen o skriva av mig lite^^

I'm Superman! King fucking Kong! I can pick you up and throw you a million miles. I'm number one. Number fucking one. I'm number one. Number fucking one. Number one! Number one! Number one!