håkan hellström = helt nerdrogad?
Någon som kikade på SVT2 igår när Håkan Hellström var med och blev intervjuad? Killen verkade vara helt borta, han förstod inte frågorna, svarade mer märkligt än vad han brukar och sånt. Har sett honom innan men då har han mest varit tokrolig och svarat så där roligt men nu verkade han mest vara helt nerdrogad =) Är det bara jag som såg det eller någon annan med någon åsikt?
Jag förbehåller mig rätten till ALL felstavning!
har du kommit på nu att snubben är en riktig jävla tjack nacke!?
MeckGyver
jag såg det och tyckte inte att han uppträdde underligt på nåt sätt
Jag såg inte programmet, men skivan har en del drogreferenser. Fast han var nog inte påtänd i tv tror jag.
It's sucking my will to live
http://culkin.blogspot.com
jag såg det.. lite konstig var han väl, men jag tror knappast han var nerdrogad.
L'âge d'or était l'âge où l'or ne régnait pas
amfetamin ba ba ba !! ingen direkt nyhet
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
han var iofs jäkligt kul att se igår. hans svar var de roligaste jag hört på länge!
Jag förbehåller mig rätten till ALL felstavning!
Jag tänkte på samma sak. Han var knallröd i ögonen och kunde knappt sitta still. Hans svar var skumma och nånting verkade inte vara riktigt hundra kändes det som...
haha, noterade också att han var konstig.
baeng
håkan hellström e väl alltid sjuk i huvet?
"Man ska inte prata med fula människor, de kan få för sig att det är okej att se ut så"
fan att jag missade det! vilket program?
http://wifebeaterlove.blogspot.com
tänkte faktiskt också på det men det enda ja gkom fram till var DAMP
INGA TJEJER PÅ INTERNET!
Nä.. jag tror det är image.
Såg lite av programmet..Är det bara jag som tycker att mycket av det han sa lät som rent skitsnack?? Fick lite mytoman-varning...
Pausfågel haha ja... Reagerade på det där med skrubben.. Och det där med fotbollen.. Kändes inte riktigt sant nej :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Håller med Pausfågel. Det luktar skitsnack.
Haha, är det inte han som alltid står och stampar som fan på alla konserter?
klåda: har pelle fått damp? jaja jag tror han snällt utnyttjat programledarens dotter nån gång förra veckan. varför annars ska han behöva va så nervös? pr-trick?
Men Gud, Håkan lille, min blivande man. Jag ska rädda dig från drogträsket! håll ut!
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
"pulver hjälpte mig verkligen, skriv det här i tidningen" är det inte så det går?
My mind changes me, I can't change my mind
Fästingbettet kanske gav honnom hjärnhinneinflamation trots allt?
I'm back!
han pundar väl lika mycket som alla andra i söder/pop/inavel svängen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
meeen sluta säga så om Håkan... vi ska ta hand om honom. allt kommer att bli bra igen!
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
snubben är fet lost för länge sen. han behöver nog hjälp med det mästa.
grrr
är du tänd på persbrant också
jaaaaa
så sjukt att när jag var liten var han bara en vanöig knegande skådis på en av sthlms fri teatrar och ingen skull tända på honom mer än normalt. sen var han med rederiet och fick värsta bomen med jobb. sen kom beck filmerna och i dag är alla från små fjortisar till alla mammor i det här landet skit kåta på han. tänk på hur många lönfeta skådisar med alkohol som står och läser lars noren på det fria sceneran runt i den här stan. om du raggar på någon av dem så får du i alla fal samma sak men sliper allt känndis skap runt om kring.
alkohol problem ska det stå.
tjack e det äckligaste som finns... stay of the speed shit, kids!
Science Genius Girl
bara att lyssna på hans texter...Om det inte säger sig självt som i t.ex "gråsparven när hon sjunger" så finns det dolda budskap överallt som t.ex i "förhoppningar och regnbågar"...Men snubben är skön, helt klart.
Hamnarbetare är inget djur C75, fattar du?
alla med pengar i den här stan går på kola eller mindere glamoröst näs godis. fan till och med på skit stälen som kellys där ingen har pengar och halva stockholms soc pengar går åt varje lönings helg drar folk i sig uppåtpulver. snubben behöver väl hjälp med att håla i gång sin dampiga image.
storpajsaren now that´s just elakt . grrr
nej, men sant.