Günter är Dr Bombay?
Är detta sanningen eller ett löst rykte? jag måste veta mvh
YaknowhatI'msayin?
har också hört det
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
vi måste finna svaret , annars kommer jag inte kunna sova. på största allvar..
YaknowhatI'msayin?<br> <br>
Läs i "Gunther har lunar" tråden i websidor, vet inte om dom kom fram till nåt, men svaret kan finnas där om gud är med dig ;)
madmadde F18 erkänn att du är polare med günter på lunar som smekkompisar ;) jag vet nog... snyskfia hur skulle du annars veta ..
jag är mkt besviken... Günther min gud... *snyft*
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
marij: haha schhhh! det får inte spridas, hans fru skulle bli skitpissed! och mitt liv som groupie skulle vara över.
Nej, det är inte samma person
BeeBee F19 torka tårarna .. vi hittar en ny gud.. madmadde F18 på villkoret att du delar med dej .. annars sprids djungeltrumman kraftfulla vågor av skvaller.. till fru günter..
marij: det kommer bli svårt. jag vill inte behöva dyrka gamle d.hasselhoff igen. Günther var vårt svar på livsglädje. Usch måste ta bort citatet på min sida.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
BeeBee F19 Ja dave är ju uppe på tapeten med div gangstermoves.. han är ju knarkkungen numera o kör rattfull! herregud o han ska rädda liv.. meeeen han kommer undan med sin håriga brunbrända svettiga bringa ...
dr bombay dansk, gunther skånsk?
Martian Ambassador: Ack! Ack! Ack!
HA! det är en komplott. Skåne ligger sjukt nära danmark. det är klart att det är samma man!!
lär vara en myt.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
kan man fejka solbränna o ha turban o vara fejkindier tror jag nog man kan fejka att vara lite dansk!?
Bombay var aldrig dansk ändå. ^^ Han sa aldrig det heller däremot så har han för p3 erkänt att han bor någonstans i södra Sverige dock inte var. Jag tror de är samma man jag menar vem vill inte byta ut en misslyckad karriär som barndiskostjärna mot en seriös clubdisko(visserligen Ibizadisko men ändå)karriär? Däremot har jag visserligen hört att Günther bor i belgien men det är jag inte säker på om det stämmer. ^^
Mina låtar: http://dad.a.se/fishhouse/sing_with_me.mp3 http://dad.a.se/fishhouse/underground.mp3 http://dad.a.se/fishhouse/train_traveling.mp3
Jag är rätt säker på att det inte är samma man, dr bombay lär ju vara mycket äldre än vad günther är. de är ju inte ens lika för 5 öre!
det är inte samma person, det är jag hundra på grabbar
men bombay är ju dansk, jag har snackat med honom, haha :D
Woot
günter är ju förfan svensk! belgien!? ey han bor typ i en håla på landet
min polare skjutsade dr bombay för han liftade till sjukhus för att få insulin och han frågade om han var günther, svaret blev: nej men vi känner varandra, jag har hans mobilnummer.
you reek!
hahahaha !! klart han säger det, det är ju hemlis. han var tvungen att komma på nått nytt när doktorn inte funka.. jag är nästan säker på att det är samma person.
var han inte skotte där emellan?
vilka problem....... samma skit,dissa så försvinner pjoken snart...
musiken håller oss vid liv
hahaha va i helvete? det var seriöst det dummaste jag har hört.. de är inte lika för fem öre som någon sa där ^^ sen så pratar dom helt annorlunda dialekt. günther snackar bögskånska, bombay snackar riktig skånska..
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Kontrast P-1 haha du tror alltså att günter går klädd så där på sin fritid o samma sak med doktorn? Det är ju fejk alltihopa haha !!
Antemeridian- P18 Vart får du alla dina uppgifter ifrån?? Dr Bombay ÄR dansk. günter är svensk, bosatt i malmö
"Help the grown folks, they need more help than the children do"
S F19 Vart får du dina ifrån ..?
ELECTRO-ROCK- P19 det ÄR viktigt.. och nej jag har varit vaken i flera dygn nu pga detta.. mina ögon blöder.
marij, skittidningar som jag slukar, hurså?
var inte typ Bombay och Macdoo (eller hur de stavas) samma person?
I hate to see her go but I love to watch her leave
Jo det var dom.
NUCCA P21 hahaha !! true true
OM det är samma person så måste någon döda människan innan nästa "roliga" hittepå-karaktär dyker upp med en singel.
Officially not impressed.
ja det är samma person och samma skivbolag som ger ut dem.
"Khadaffi sitt imperium på livets tre goda – kommunism, islam och kvinnlig värnplikt"
Vikse , ja dom ligger på samma bolag men det är inte samma person.
är du säker på det ?
"Khadaffi sitt imperium på livets tre goda – kommunism, islam och kvinnlig värnplikt"
jag tycker att Dr Bombay har fått orättvist mycket uppmärksamhet...ingen som verkar tänka på hans stackars släkting Dr Macdoo! klassiker!
tja... gunter e ju helt otroligt fet så de e ju en bra förvandling isåfall
<¤¤()¤¤>
svaret: Det är EJ samma man.
och hur vet DU det?
<¤¤()¤¤>
Gunter heter ju mats
S F19 du börjar bli mer o mer läskig med tanke på all info du har!!
susning 4 life.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
marij herregud.. tänkte skriva nåt taskigt nu som man borde men jag tycker mer synd om dig så.. :) "de är inte lika för fem öre som någon sa där" vart har jag skrivit något om deras KLÄDER?! jag har sett båda utan deras "artistoutfit" på sig. de är så olika som det går i princip...
kontrast måste du ta allt på blodigt allvar? tror inte att marij är 100 % seriös. take a chillpill.
Mats Söderlund - Günter Jonny Jakobsen - Dr Bombay, Dr Macdoo Om man söker lite.
cyklist.
_babyphat din flickvän kan nog prata för sig själv tror jag? klart hon inte är så seriös med tråden. men det senaste hon skrev verkar vara lite.. hm.. ja.. dumt.
Ursäkat mej mr. jag-startar trådar-som-min-flickvän-propsar-fett-i-t rots-att-de-är-keffa.