I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2004-05-29 13:14

Louis Armstrong

Jag har fått i Arbete att skriva en musik rapport om Louis Armstrong.

Men jag hittar inget om han. Jag undrar om ni skulle kunna hjälpa mig med nåra hemsidor eller liknande.

tick Tack

Tick Tack är inte moroten Orange.

>.<
Moderator

2004-05-29 14:18
Rent instinktivt säger jag biblioteket. kolla ingenom deras biografier och musikhistoria. Du lär hitta ganska mycket, och böcker ser alltid snyggare ut i källförteckningen :)
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman

2004-05-29 14:59
sök på google så lär du ju hitta mycket....
Chelsea 4 - Aston Villa 4...Villains never say die!

2004-05-29 17:14
finns ett svenskt louis armstrongsällskap. gösta hägglöf heter mannen som har hand om det. han är fullkomligt tokig i satchmo, och skyulle säkerligen med glädje hjälpa dig. han är typ louis mest fanatiske ambassadör ever. kontakta honom. han bor i sthlm (eventuellt lidingö, men 08-området iaf). driver radio lidingö har jag för mig.

och som de andra sa, finns ju massor av grejer skrivna. kan verkligen inte vara minsta problem att hitta.
fuck "cash is king". JAZ is king!

2004-05-29 17:26
Hur fasen ska jag få tag på den där snubben?

Tack
Tick Tack är inte moroten Orange.

>.<

2004-05-31 20:00
du fick ju namnet av mig. och var han bor. då är det bara att antingen söka på honom på google eller ringa nummerupplysningen. är inte så svårt.
fuck "cash is king". JAZ is king!