I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Trummis med texter och patois-röst söker crew.

Övrig musik - Reggae & Dancehall

2012-07-29 19:13

Trummis med texter och patois-röst söker crew.

Har skrivit en del texter på sistone efter att ha studerat patois en längre tid.
Spelar trummor men skulle vilja ha en gitarrist, basist, keybord och gärna några blåsintrument i bakgrunden. Några som är sugna? Hör av er så styr vi upp något. Början till budget finns.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-07-29 19:14
Gärna band med reggaeintresse oxå då jag är påläst inom rastafari.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-07-30 22:40
min erfarenhet säger att det är sjukt svårt att hitta folk.. jag har lett i 2 år och är ff på jakt..

men ett tips är att kolla vend.se där kan du också lägga ut annons.. och skawars.nu som är mer reggae inriktat än whoa..

lycka till och hojta till om du hittar många musiker och får några över för min grupp behöver fyllas ut. =P
Producent

2012-08-14 12:23
jag hade oxå skitsvårt att hitta det. vi fick ihop ett band men mina musiker var egentligen jazz och rock intresserad och många kom o gick tillslut blev det mer stabilt... jag hittade de flesta på kulturama skolan.
www.myspace.com/sistaroot