Forward: Ja, det var förvånansvärt mkt folk för att vara på en vardag, om man jämför med Serani, då det var halvljummen stämning. Kul att det är bra uppslutning, känns som dancehallpubliken växer så det knakar i Sverige och Sthlm, på både gott och ont. Mina källor hade sagt att han skulle gå på scen mellan elva och tolv, det dröjde dock till halv ett innan han stod på scen, och sånt frestar lite på publiken. Samtidigt har väl publiken sig själva och skylla, man kommer inte tidigare för att man vet att dancehallartister mer eller mindre alltid är sena, och samtidigt vill arrangörerna inte låta artisterna gå på förrän så många som möjligt kommit, så det blir lite av ett moment vad det nu heter. Visst var han energisk men jag upplevde också att han var liiite förutsägbar. Jag hade ganska stora förväntningar på att få höra hans nyaste cuts på DNA och Bad People, men han spelade ingen av dem. Inte heller spelade han den på Set me free. Synd att han inte har mer förtroende för publiken och vad vi förväntar oss. Överlag upplever jag att de artister jag sett senaste halvåret sällan spelar rytmdrivna grejer. Tror dom inte vi lyssnar på rytmer eller? Sen stod han bara på scen en knapp timme, och för 280 spänn tycker jag man som publik kan förvänta sig lite mer.