Det är inte samma Liza på de fyra (tre om man ska vara noga) skivorna. De två olika Lizorna heter egentligen Beverly Brown & Jaquelin Boland . På den otroligt bra showcase-plattan så är det faktiskt bägge som medverjar och det går att läsa på informationen på baksidan av omslaget. På det delade albumet med Papa Tullo (småkonstig men framför allt svingrym skiva!!!) finns det ingen information om vem av de två det skulle vara. Och den som är matematiskt kunnig vet att vi har lite för många variabler för att lösa ut ett svar. Det jag hoppas på är att man hittar en 7"/12" där det står initialer på en av Lizorna och utifrån det kan räkna ut på rösten och stilen vem som är vem. Jag har aldrig hört Chant Down Babylon som är en skiva jag letat efter ett par år men den har alltid varit aningen dyrare än jag är redo att lägga. Så där har jag ingen aning vem det är av de två som chattar. Kanske står på omslaget.
V.N.U. - Vinyl Nerds United - by special request <br> www.mokkamekka.com - lumumba teaches the youth