I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sizzla, Göteborg, biljetter!

Övrig musik - Reggae & Dancehall

   

2009-10-19 03:54

Sizzla, Göteborg, biljetter!

Vissa av er kommer säkert tycka att jag är skitjobbig nu, men jag har en rätt svår situation här och någon av er kan möjligen utnyttja detta för egen vinning. Bear with me.

Jag har vunnit två biljetter till Sizzlas spelning på Brew House i Göteborg nu på torsdag, 22/10. Jag hade totalt glömt bort tävlingen och fick just en fet överraskning när jag vann. Problemet är att jag inte bor direkt nära Göteborg, och vet för tillfället inte om jag känner nån som orkar följa med på resan. Lär nog inte åka ensam.

Eftersom det är rätt mycket hinder och trubbel för mig så är det möjligt att jag inte kommer iväg, och då tänkte jag kolla om det är nån som är intresserad av att köpa biljetterna till ett lindrigare pris, förslagsvis hälften av de 300/st som de kostar att förköpa.

OBS! Detta är bara en heads up. Det är ju bara några dagar till spelningen och allt är på väldigt kort varsel. I eftermiddag (måndag) borde jag ha bestämt om jag ska använda biljetterna själv eller inte, och meddelar givetvis beslutet här så fort som möjligt. Tills dess får ni gärna säga till om ni är intresserade. Skicka ett PM eller whatever om intresse finns.

Ps. Jag vet att detta är ett rätt virrigt och konstigt meddelande. Sorry för det. Jobbig och stressig situation, som sagt.

Ps 2. Jag är så jävla inte jurist. Om detta är olagligt på nåt sätt så tar jag genast tillbaka allt jag skrivit.

Rat-ta-tat loving since 1985