I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

räven (låt sökes)

Övrig musik - Reggae & Dancehall

2009-06-09 20:21

räven (låt sökes)

hejsan allihopa everybody . har letat efter en låt gjord av räven som heter "jag vill ju något annat" ett bra tag nu men kan inte få tag på den nånstans. har desutom skrivit på hans hemsida utan respons där det oxå står att det inte går att köpa hans skivor längre

någon som sitter på lite guld info om var man kan få tag den ??

irie, peace, bless , one love and may the force be with u !!

2009-06-10 18:12
låten du söker finns på Mr. Gillis Reggaepropaganda vol 2 som finns att ladda ner gratis på swingkids.se

skivan finns även tryckt i 1000 ex (tror jag det var) som delades ut gratis. de är med största sannolikhet slut, kan finnas kvar ex på Dem Collective i GBG

Rävens album, går att köpa här, hans EPs/Demon är nog slutsålda
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-06-11 16:03
guld värt fyiah :) mycket uppskattat

2009-06-11 22:00
laddade ner låten där och såg att den bara va 1:44 min och undrar om orginalet e spass kort oxå :)

2009-06-12 12:39
det är (vad jag vet, jag kan ju ha fel) allt som har släppts av låten, dock är det möjligt att låten i sig är längre, men det är bara i detta sammanhang (Reggae Propaganda V. 2) den släppts.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-09-02 08:24
Yes. Låten finns inte ute på något annat vis. Kommer förmodligen inte göra det heller vad jag vet.