I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Skivförsäljare på URF?

Övrig musik - Reggae & Dancehall

2009-06-06 21:00

Skivförsäljare på URF?

Nu är det förvisso snart dags igen men ändå inte, så... Jag minns att jag köpte massa skivor av en lång, svartmuskig snubbe, massa tidig dancehall och annat mumma, hade velat handla mycket mer dock så jag fick mailadressen som jag givetvis hann tappa bort rätt fort. Nån som vet om denne karl går att nå på nätet nånstans? Han har varit där flera år tror jag.

Intressepenisen hårdnar!

2009-06-06 21:54
om vi tänker på samma person så finner du han på söder (hornstull/mariatorget) men allt skit e pirat koppat...
Kärlek och respekt...

2009-06-07 03:06
När jag handlade av han på URF var det finfina re-issues, inga riktiga obskyriteter, det var väl i synnerhet en vara han hade som jag änu inte kunnat släppa.
Intressepenisen hårdnar!

2009-06-08 22:43
Svar till wasteapa01 P21 :
Vet inte riktigt vem du menar, men dom enda skivförsäljarna jag kommer på som var på URF förra året (och dom senaste också) är Ashman/Soundkilla (Sthlm), Jag/Downbeatsounds.se (Sthlm) & Crucial Cuts (Malle & Micke?) ifrån Örebro. Vet inte riktigt vad svartmuskig är så jag kan inte svara dig vem det är av oss, om det nu är någon av oss.

Hoppas det kan hjälpa dig,
Matthias - Downbeat Sounds

2009-06-09 14:12
Lutar åt att det var han "Malle" från Örebro. Tack för hjälpen!
Intressepenisen hårdnar!

2009-06-10 18:12
Vill du ha kontakt med honom så tror jag att jag har nummer, annars kan h´jag fixa fram det åt dig.

/M

2009-06-10 19:10
Nej då, jag lyckades styra skivan på annat vis. Lite omständigare och dyrare, men what the heck.
Intressepenisen hårdnar!