I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

dancehallmix med beenie man, sean paul och flera,vad heter den ?

Övrig musik - Reggae & Dancehall

2009-05-02 18:51

dancehallmix med beenie man, sean paul och flera,vad heter den ?

hade en låt förut, det var en mix med olika dancehall artister, beenie mans låt Everyone fall in love sometimes var med, (jag tror det var det beatet dom körde på sen också men dom bytte kanske sen), sen var det sean paul, sen nån kille med väldigt mörk och hes röst, och några till säkert..

den hette nåt med reggae dancehall summer mix (den jag hade iaf), och sen nåt årtal, kommer inte ihåg exakt. nån som vet vilken det kan vara som jag pratar om,och vad den heter eller var den finns ?

några bitar finns med i denhär videon på 02:26, 03:08 , 03:37,

AayFukYuuuu :@

2009-05-02 18:52
ÄR MYCKET TACKSAM OM NÅN PALLAR LYSSNA PÅ VIDEON OCH HJÄLPA MIG ATT HITTA LÅTEN !

2009-05-02 19:14
Börja med att leta efter Tanto Metro & Devonte - Everyone Falls In Love, eftersom det är dom och inte Beenie som gjort just den låten...
Beenie Mans låt på Rytmen/beatet heter Do You Wanna Diss,
Sean Paul's låt heter Nah Get No Bligh
Hes Rösten du referer till borde rimligtvis vara Buju Bantons - Up Close And Personal som hela Rytmen/Beatet är döpt efter..

2009-05-02 19:17
Hmm du letar egentligen efter en mix med dom låtarna, inte låtarna i sig eller?, för då är det nog en jungel att leta i... Det var ju typ dom största Dancehall dängorna det året, så dom var ju med på mer eller mindre ALLA mixtapes från perioden...

2009-05-03 03:37
Mabuhay!

2009-05-03 10:46
Poppa_Nikoo, ja jag letar efter en remix med dom låtarna. men i den låten så var det iallafall beenie man som sjöng everyone fall in love sometimes, och Sean Paul låten och Buju Banton stämde iallafall också. och så nån som sjunger "do you wanna this ,do you wanna this" eller nåt sånt, innan sean paul tror jag.

jag kommer iallafall ihåg att jag hittade den på LimeWhire när jag sökte på dedär den hette, reggae summer mix nånting men problemet är att jag kommer inte ihåg exakt vad det var...

men från vilket år är dom låtarna då? för jag har för mej att årtalet stod med i titeln.

2009-05-03 11:02
jag tror jag hittade den ! fast jag vet inte om det är exakt den men den var nog lik iallafall, början och allt, men jag har ändå för mej att Everyone fall in love sometimes var med fast det är den inte här

2009-05-03 16:48
och så nån som sjunger "do you wanna this ,do you wanna this" eller nåt sånt, innan sean paul tror jag.

där har du beenie man grabben.. everyone fall in love är det tanto metro & devonte som gör, ingen annan
www.myspace.com/roughlynx

2009-05-03 17:22
DreamOne, nej Beenie Man har en låt som heter så. det är inte han som sjunger refrängen ioförsig så det kanske är nån av dom men iallafall så har han det.

2009-05-03 18:05
du ger dig inte =)

kan det inte vara så att du har fel ChewwY?
Mabuhay!

2009-05-03 18:06
eek a mouse - police in helicopter pt.2
SKYSCRAPER - MILLION VIBES
http://www.myspace.com/martinnordbeck
http://www.myspace.com/millionvibessound

2009-05-03 18:14
ha ha ja
Mabuhay!