Namnregler?
Jag kom just att tänka på att Ice T är gift med en galen kvinna som heter Coco. Detta innebär att Cocos namn nu är Coco T. Läge för Cocoa Tea att stämma? (Jag ber om ursäkt för att jag skrev det här.)
Rat-ta-tat loving since 1985
Jag vet inte om någon kommer att förlåta.
"Who the motherfuckin' bawse?"
tråkigt skämt typ som att säga att när brigader jerry kutar heter han brigader jerry springer
45 clash är fett underskattat
Choppa: Det funkar ju inte eftersom Brigadier Jerry aldrig springer. Coco och Ice T är ju gifta på riktigt.
som när buju gör sig redo för beach -09 och tillfälligt kallar sig för buju banta? eller att det alltid är upptaget hemma hos busy signal??
www.myspace.com/roughlynx
haha mer sånt här tack.
MIXTAPES: www.djcrilloh.com
(jag utgår för övrigt att ni alla är från göteborg)
MIXTAPES: www.djcrilloh.com
DreamOne P23 bara när voicemail ringer
beyon-Z
SKYSCRAPER - MILLION VIBES http://www.myspace.com/martinnordbeck http://www.myspace.com/millionvibessound
Choppa: eller dr. ring ding! eller att dörrklockan hemma hos en viss dansare låter "ding dong".. ...eller att man kan köpa bra honung hemma hos anthony BCrill-Oh P26 du har så rätt..
Vad händer om Glenn Hysén och Glenn Close gifter sajj?
blendas: årets turnering i Glenn Open
Om Loa Falkman gifter sig med fotbollsspelaren Lomana LuaLua så kommer han heta Loa LuaLua.
Brad pitt gifter sig med cobra kommer cobra heta cobra pitt sen? mina favoritbrallor är förövrigt ett par ijahman levi's
min pappa är från gbg så jag skyller på han
jag hörde att ras shiloh gått ner massor i vikto också
i remember when originality was the key!!
vilken reggaeartist är populärast i göteborg? Johnny Osbourne
dålig andedräkt? köp movadomecuum!
- fan vilka schyssta blåa brallor du har! -vaddå dom är inte blå, dom är fan yellow man! (uttalas på engelska män ...)
"...killing pussy and we kill dem fi fun..."
Sizzla Kyle - svensk komiker
Mabuhay!
Jäklar vilken Turbulence det var här inne! Jag känner Pressure att hitta på något skoj, men jag har inte Munga skämt på lager. Jag gör en Macka istället. Shabba! (tjabba)
"Who the motherfuckin' bawse?"
trevligast på festen det är gentleman, och jobbar på bilfirma det gör chezide(c)k
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
danskt fotbollsreferat: Gravesen skyder Desmond dekker
jag är mycket stolt över mitt nya köksredskap: Everton Blender.. tog Ninja Forden till affären.. ska åka till sahara nästa vecka, sjukt mycket Sandeenor där.. jamaicas svar på fab 5: Terror Fabulous Five norrländska dörrvakten: "Var'd 21 sa' du?
när två föräldrar har sex är det oftast så att mamma ger och daddy tar Oskadus, tycker dina byxor är fett ugly man! sen finns det en jävla liten butik här, heter visst eek a mouse
fan vilken ny fin svart tröja du köpt! nej den is brown!!
jag bor i gbg förövrigt :)
Var det ett drama du såg? - Nää, det var en Thriller U!
Intressepenisen hårdnar!
What's your name? - Jackie! Me too! (Jackie Mittoo, mwaaahahah)
Intressepenisen hårdnar!
Vad gör den där fattiga alkoholisten där borta? - Han Super Black
Intressepenisen hårdnar!
Vad hette prinsen innan Victoria kysste honom? - Padd-Anthony
Intressepenisen hårdnar!
haha bästa tråden nånsin..Lance-A-Lots dennis brown va bäst hittills
SOUNDCLOUD.COM/ODIGGITY
Vad gör den där fattiga alkoholisten där borta? - Han Super Black hahahahaha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
lite skam för oss Göteborgare att Lars har den bästa hittills, trots att han bor här i GBG och är en trevlig person så är han ju trots allt ingen göteborgare
viss var la lite långsökta dock
http://soundsof051.com/
ah fan gbg:are visa var det dåliga buskisskåpet ska stå nu..ni kan juh inte bli bräckta av en sthlm:are i gbgexil
vem har du varit och handlat med och vad köpte ni? boris, gardiner
Modifierar vitsen ovan istället: Vad har du i påsen? - Boris Gardiner
Intressepenisen hårdnar!
vad sa stjärnan till de andra stjärnorna? come on and twinkle brothers!
Vad heter Godzillas pappa? - Daddy Lizard Vad är mannen i kostym och vad är det för brunt klet under hans sko? Han är Steelie å Clevie' i skit! Vad var John Merricks smeknamn? - Elephant Man? Nej, Fathead! Me blue, U Brown! Vad heter Manna Lögns make? - Papa San Vad heter Walker Texas Ranger på Jamaica? - Norrisman! Vad gjorde du med henne sa du? - Mutta' ba' rucka!
Intressepenisen hårdnar!
idag var jag ute och högg sly & robbie van persie kom!
Prince Far I droska fram.
Intressepenisen hårdnar!
en kille som borde sitta i bur rob(b)a'n tonfiskaffär!
Ooooh!
Intressepenisen hårdnar!
två norrländska bombdesarmerare dikuterar vilka sladdar som skall kapas: - ha'du kapt'en blå? - nä ja ha kapt'en röd..
var å handla med ricky i går så börja ricky tro per handla med!!
förresten, ingen kört denna än Jah shaka nya skor igår
o jag chaka demus!!
lr va det kanske den sjukt storrökande (nico)demus
mycket bra tråd. boonuspoäng till DreamOne som fick in en svensk artist i det hela
Sjukt att folk inte dissar den här tråden hårdare. Choppa som var så neggo i början är tydligen en av dem som bidrar mest.