I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

STING live stream NU!

Övrig musik - Reggae & Dancehall

2008-12-27 11:57

STING live stream NU!

Efter flera timmars hustlande har jag hittat två länkar som man kan streama Sting på, gratis.

Om du vill lyssna, gå in på flamesradio.co.uk och klicka på live.

Om du även vill titta, gör du följande:

Gå in på camfrog.com
Ladda ner, installera, skapa användar konto
Klicka på "Join Chat"
Ta bort det som står där och skriv in "REAL_PEOPLE_REAL_TALK"
I chatten finns en användare vid namn "Phonebook". Klicka på honom och det kommer upp en ruta där skiten streamas live.

www.bangarang-online.com

2008-12-27 13:57
kolla Länk till http://originalbangarang.blogspot.com för video klipp från clashen.
www.bangarang-online.com

2008-12-27 14:17
flamesradio streamar ju nåt helt annat nu iaf, vet inte om sting redan är slut..?

på Länk till http://watchstinglive.com/index.php kan man kolla på clashen mellan kartel och mavado iaf!!

verkar för övrigt vara väldigt delade meningar om vem som vann
www.myspace.com/roughlynx

2008-12-27 18:17
Shit vilken jävla fest. Kartel tar hem det där enligt mig rakt av

2008-12-28 20:48
vet inte riktigt, tycker mavado kommer tillbaka starkt..kartel borde ha vunnit enkelt för han får massa forwards i början medan vado verkar nervös. men med "kartel you a freaky, you watch your own madda when she a peepee" o "him tinks dat mi run, a load go reload mi gun" tycker jag det lutar mer åt lika elr att mavado vann. lyssna bara på publiken när ninja frågar dom.

haha o ninja dödar ändå kartel i slutet

2008-12-28 23:59
level level level..level känns som kartel är den med lyriken som skulel kunna få upp en bra clash och ett riktigt krig, inte mavado båda skiljer sig så mycket från varandra stilmässigt men mavado stila till sig så det får bli oavgjort och summa sumarum bajsclash
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-12-29 00:10
haha word på bajsclash

2008-12-30 13:46

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-12-30 22:25
Fattar inte att mavado vann
so fresh so clean just like me ah step from ah washing machine

2009-01-04 01:20
inte för att vybz var så övertygande men mavado förlorade fett i mina ögon

dödad med sitt eget flow och att han kom tillbaka efter att han flytt berodde nog säkert på att bounty stod bakom scenen och hotade med att kicka honom från alliance om han inte gick upp igen...

2009-01-04 14:03
the killer blev väl å sin sida utbuad
Mabuhay!

2009-01-05 20:37
ser inte riktigt hur man kan säga det att mavado förlora fett, avsluta överlägset bäst. visst, han gick av scenen men forward på forward på slutet medan kartel, som borde dödat mavado tidigare, fick flera burop.

btw, bountys framträdande:

aldrig sett honom få så mkt burop...

lite synd att ingen ville utmana merciless också. han kallade på cobra, ninja, bounty o beenie men ingen kom. precis så man vill se warhead