HJÄLP! Svensk reagge låt "..en vanlig dag.." Någon som vet? Någon som kan hjälpa mig?! vad är det för artist och låt? Har sökt som en tok på internet men inte hittat nånting.."jag vill gå här ifrån, från allt du ärjag står knappt ut en dag till, med allt du äroch jag känner så väl igen mig, dendär doften igenDet är som att vara liten, jag sträcker mig men har svårt att hitta hemVill vakna upp till nånting bra, en vanlig dagtill lite ljus, till nånting bra, en vanlig dagsom att ta ett första steg, och det är helt fel vägjag känner mig sliten och trött, jag vill bara sovaoch jag känner så väl igen mig, dendär doften igenDet är som att vara liten, jag sträcker mig men har svårt att hitta hemVill vakna upp till nånting bra, en vanlig dagtill lite ljus, till nånting bra, en vanlig dagVill vakna upp till nånting bra, en vanlig dagtill lite ljus, till nånting bra, en vanlig dagoch jag vill....vakna upp....till nånting bättre....nånting bättre än dethären vanlig dag....nånting bättre än dethär"