I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hjälp mig identifiera låten!

Övrig musik - Reggae & Dancehall

   

2008-05-30 21:20

Hjälp mig identifiera låten!

vill veta vilken artist och låt, skriver ner en bit av texten här så kan ni förhoppningsvis hjälpa mig:

"she said she's leavin
she's leaving tonight
she'll be takin
the midnight flight
someone told her, I've got a lover on the side
wonder who would
play such a cruel little trick on my wife
Now baby won't you give me just a little time,
Let me explain,
last night you see i got a little flat
I had to make a quick stop in the pouring rain
Oh baby that's the story
Try all you want I'm not guily....
i'm not guilty, innocent not guilty..."

Den är förövrigt med på komposti message of love mixen.. men hittar en låtlistan till den.. om nån har den låtlistan får ni gärna posta den..... har sökt förgäves...

 

2008-05-31 13:12
Är rätt säker på att det är Sadiki - Innocent Or Guilty

Rytmen heter Loving Pauper...
I´m kind of a big deal...I have many leather-bound books and my apartment smells of rich mahogny

2008-06-01 21:13
Mic_Styles har helt rätt.
Här kommer låtlistan:

1. Turbulence : Intro
2. Ray Darwin : People's Choice
3. Cherine : Good Love
4. Cherine : Kingston State Of Mind
5. Khalifa : Segolene et Nicolas
6. Mr Vegas : Lean With It
7. Anthony Cruz : Rock With Me
8. Steele : Do Bad By Myself
9. Sandra Cross : Dont Leave Me Now
10. Sadiki : So Sick
11. Anthony Hamilton : Everybody (rmx)
12. Daville : Always On My Mind
13. Daville : Give Thanks For What You've Got
14. TOK : Guardian Angel
15. Richie Spice : The World
16. Tami Chynn : Over And Over Again
17. Sanjay : Man Of My Word
18. Alaine : Rise In Love
19. Nicky B : Your Best Friend
20. Vybz Kartel : Missing You A Lot
21. Collie Buddz : Tomorrow's Another Day
22. Bitty McLean : The Real Thing
23. Roger Robin : For Life
24. Kashief Lindo : Paradise Jamdown
25. Lloyd Brown : Dont Bother Me
26. Gyptian : Beautiful Lady
27. Richie Spice : Brown Skin (acoustic)
28. Luciano : Remember When
29. Cherine & Chuck Fenda : Coming Over
30. Sadiki : Innocent Or Guilty
31. Janet Lee Davis : I Miss You
32. Dobby Dobson : Loving Pauper
33. Michael Rose : I Love King Selassie
34. Alton Ellis & U Brown : I'm Still In Love
http://www.upprightsound.com