I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hjälp Jah covenant band vinna european contest

Övrig musik - Reggae & Dancehall

2008-05-23 10:58

Hjälp Jah covenant band vinna european contest

yo

Min kära far och deras band är med och tävlar.

Jah covenant band är gamla rävar som kört igång igen. Dom flesta spelade tillsammans med governor andy för 10-15 år sedan och dom har nu dragit igång igen. Så hjälp dom gärna det skulle vara skit kul för dom!

Gå gärna in och lyssna och rösta

undefined

man måste fylla i riktig mail och sedan konfirmera men det går fort. Konfirmationsmailet hamnar troligtvis i skräpposten så kolla där!!

Om man orkar lyssna på alla bidrag märker ni ganska snabbt att JCB är det bästa bandet utan tvekan

www.myspace.com/danielasherjcbundefined

länk till deras andra musik

tack på förhand till er som inte är för lata!

MeckGyver

2008-05-23 11:01
Det är förövrigt ett dansktband med låten "familje pizza" som ligger etta vilket är oerhört tragiskt. Bandet som vinner ska represntera skandinavien och ja.. lyssna och döm själva

von du elller jcb
MeckGyver

2008-05-23 11:07
Hälsa din far att han och JCB får mer än gärna min röst då det vore en total skandal om "familje pizza" ska representera norden!

Lyssnade igenom alla bidrag och helt ärligt tycker jag JCB är starka...de borde ha en stor chans om man ser det rent musik mässigt.
justfuckinggoogleit.com - justfuckinggoogleit.com - justfuckinggoogleit.com - justfuckinggoogleit.com - justfuckinggoogleit.com - justfuckinggoogleit.com

2008-05-23 12:53
tack det ska jag göra!

Sprid till nära och kära!

Kärlek.
MeckGyver

2008-05-23 13:35
Ska bli!

Inga spelningar lr dylikt på gång?
justfuckinggoogleit.com - justfuckinggoogleit.com - justfuckinggoogleit.com - justfuckinggoogleit.com - justfuckinggoogleit.com - justfuckinggoogleit.com

2008-05-23 15:57
Gjort!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it.
-Being a rebel aint easy, theres rules to play by.

2008-05-23 17:42
Varsågod 1 more fi you!
Pinnacle SoundSystem.

2008-05-25 12:33
jo dom har väl nå spelningar på g.

I tyresö den sista maj, efter det åker dom till öland roots tror jag.

tack alla som röstar
MeckGyver

2008-05-26 12:55
MeckGyver