I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Utbildningsradion söker Backbeat clip !

Övrig musik - Reggae & Dancehall

   

2008-05-08 09:19

Utbildningsradion söker Backbeat clip !

Jag söker videoklipp på backbeats (ska, reggae osv) och undrar nu om det är någon av er här inne som har klipp som ni har rättigheter till att dela med er?

Det är till ungdomsprogrammet Anaconda, jag har redan alla möjliga från YouTube men vänder mig nu till er amatörmusiker som kanske skulle vilja få några sekunder i public service rutan.



Maila mig på [email protected]
skicka, tipsa eller fråga!





här nedan följer info om Anaconda:

Anaconda airs in Sweden Tuesdays 8.30 pm on SVT1.  SVT1 is the largest of all Swedish broadcast channels and is part of the Swedish public service television company.  SVT programming is non commercial. 86 of the 100 most popular Swedish tv programmes during 2006 came from SVT.  Anaconda is produced by UR - a public service corporation that is dedicated to serving the needs of the general public. The Anaconda-programs are broadcasted nationwide and after broadcasted our production will be used in education at high schools and in colleges.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.