I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2008-03-18 17:26

JR Erik låtar?

Någon som vet vart man kan få tag i hans låtar eller om han har någon platta som finns till salu? Tack på förhand.

2008-03-18 18:11
www.swingkids.se har släppt en CDEP med honnom, nu är shoppen iof nere kolla på www.blenda.com

han har låt på Reggaepropaganda vol. 1 (och kanske 2) finns att ladda ner på SwingKids sidan.

Har låtar med på 2 Gov. Andy album. (de två senaste)

släppte Styrelsen (som finns med på CDEPn i annan version) som MP3a, vet ej om den fortf går att få tag på.

han finns även på myspace tror jag, om han inte tagit bort sig därifrån.

kontakta swing kids för mer info om honnom.

lessen att jag inte orkat fixa länkarna
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-18 18:14
CDEPn är slutsåld på Blenda och enligt Swingkids helt slutsåld, men leta lite på nätet så anske du hittar någon affär som har den.

han jobbar på album enligt SwingKids
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-19 17:51

Yo! jag pratade med Jr Flex straight from Thailand idag o han tyckte att vi kunde lägga upp hela ep´n "Stil o Fason" på nätet ístället för att trycka upp den på cd igen, eftersom han jobbar på en ny. eventuellt kommer vi lägga upp omslag inom kort oxå isf.

Tror låtarna hamnar på Skawars i morgon förhoppningsvis.
Meddelar när det e klart.
Stil o fason!

Peace inna mi heart and Spliff inna mi mout´!

2008-03-19 19:10
där ser man.

Partillo: få honom (eller det är väll du eller någon annan som laddar upp om han är i Tailand, hoppas han har det trevligt) att slänga upp något nytt med för oss som var ute i tid och köpte EPn. Eller iaf den version av Styrelsen som du (?) först la upp på nätet.

Är det något jag missat med honom i min redovisning? han gästar väll på någon USCB/Gusto låt om inte annat?

2008-03-19 22:18
Hehe you´ve done your home work very well:)  
Han gästade Gusto på de flesta av våra gig och USCB´s tyskland- och sommar-turné 2007 innan USCB tog självmord.
Absolut kan jag lägga upp den första versionen av Styrelsen, om mr big star godkänner det. Jag diggar den versionen faktiskt.
Väntar med att slänga upp nya grejer tills hans skiva börjar bli klar, då kanske det kommer lite promo stuff.
Han kommer även vara med på min samlingsskiva som släpps innan sommaren med mina rytmer o div artister.
mer info om den kommer inom kort.....

2008-03-20 12:07
Fiyah ska kika tack för tipsen, Partillo det låter grymt. Ska ni till Peace n love med kaptenen i sommar eller?

2008-03-20 12:17
Partillo:

ja något måste man var bra på, min kunskapsbas består av onödig fakta om musik.

men Jr Eric är väll med på någon av USCB/Gusto skivorna/låtarna också om jag inte minns fel.
Så seiöst av Gusto tex, är det inte Eric som sjunger på den eller har jag hört fel?

ser fram imot ditt album, läste på SwingKids att det skulle komma.
Boomsound skivan/EPn var mycket bra.

Hoppas du har med Mystical Ruben på nya skivan med, vart har han tagit vägen föresten? hörde han flyttade till JA, stämmer det? (du kanske inte vet iof) skulle vara kul att höra lite låtar/musik av honnom har bara den från din/Boomsound EPn. han är ju mycket bra.

2008-03-24 13:43
nu ligger EPn uppe på Skawars.nu

2008-03-24 13:44
även om partillo verkar ha laddat upp en låt 2 ggr och missat en låt

2008-03-24 17:11

Yes Fiyah! Nu ligger dom uppe. Jag laddade upp hela epn 2-3 ggr för det verkade inte funka först så jag tror dom har alla låtar på servern. ska skriva till dom om detta.
Ja det stämmer att Mystical bor på Jamaica men han var i göteborg i somras och då spelade vi in lite. Jag hoppas oxå att låten kommer med på min skiva, måste bara lägga backup sång o sånt som inte Mystical själv hann med innan han åkte tillbax.

Hagel: Tror inte det blir peace n love för Roots Disciples med gäster i år. dom verkar inte vilja ha reggae på det sättet. bara boka säkra kort och Kapten Röd e ju det säkraste, samt helt grym! Blir ett par festivaler i sommar men mer info kommer efter skivsläppet.

Flex

2008-03-24 17:31
Partillo:

blir det demo versionen av styrelsen med?

kul att höra att Mystical var i GBG och spelade in. får hoppas låten kommer med på skivan.
hoppas även han har det bra på JA, han är en grym sångare.
Vet du om han släppt något mer än låten på Boomsound EPn?

2008-03-25 01:33
Partillo:

Något wack med låtarna på skawars hör jag. Maila hela rasket tilll mig så fixar jag.

2008-03-25 01:46
...eller så letar jag upp EP'n och knuffar in den saknade låten i datorn. Får se vem som hinner först!

2008-03-27 14:50
Flex! Skickade den till dig nu. Hörs snart. Blesss o Blazzeeee